![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Årets guttertur går i oktober til Dublin, da ingen av oss har vært der før.
Noen som har tips til 3 karer i slutten av tredveårene, hva gjelder hotell og restaurant? Har lest litt, og mange anbefaler Temple / Grafton området? Det er en helg det er snakk om.. SVETHO |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Royal-hotellet er bra og sentralt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Temple? Sure! Bo der? Neppe.
Finn noe litt unna stripa. Bodde på et Choice hotel nede ved brygga for noen år siden. Var greit nok det. Shuttle til flyplassen rett utenfor.
![]() |
#4 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Er i Dublin flere ganger i året selv, og kan på det sterkeste anbefale The Morgan som ligger i Temple Bar. Perfekt for en guttetur, og oppgrader gjerne til et deluxe-rom eller suite, så blir dere garantert fornøyd. Prisen er heller ikke ille, har betalt rundt €150 for en suite med kjøkken, soverom, stue etc. Bra bar i første etg, og midt i smørøyet!! Har selv bodd på mange hoteller, bl.a Radisson Blu, men the Morgan er for meg det eneste alternativet der nå. Westbury er byens beste 5*, men slitent og dyrt.. Og til middag kan FX Buxley anbefales, for en av europas beste biffer. Håp at dere er der når de slakter dvergoksene de har på egen farm, det er i mine øyne bedere kjøtt en Waygu og Kobe-biff.. Noen små tips.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Sjekk også ut The Morrison på andre siden av elva. Riktignok et par år siden vi var der, da var det nyåpnet og veldig frehst i mine øyne! Prisene var heller ikke noe å si på da iallefall.
Uansett, Dublin er alltid bra! Været derimot... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Beste pub/mat brakke jeg har vært på der er "47 Grafton St"... (du gjetter sikkert adressen)
Masse øl, tapas, fet musikk og funky folk.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig god pubmat på Sheehans, kan spesielt anbefale deres Beef and Guinness pie. Ligger i en sidegate til Grafton Street.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Golf og øl i Dublin... | LN-Q | Reiseforum | 14 | 21-02-2011 12:16 |
Dublin | roy | Reiseforum | 3 | 01-06-2010 09:14 |
Paris Dublin | Tommy777 | Reiseforum | 6 | 07-05-2010 05:58 |