![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Litt grått i morgentimene her i hovedstaden. Dagen går med til og sosialisere arvingen litt før det blir nok en tur på Maxbo i kveld, og har de nå fått det jeg mangler blir det i kveld en treningsøkt da det må bæres planker som ikke går i heisen opp til femte etasje.
Hotell nær CPH i forbindelse med sommerens OSL-CPH-ATH flight må også ordnes. Det var uaktuelt og begynne ferien med en 06:10 flight, så da la jeg heller inn en 15 timers layover på CPH så vi drar dagen før. Regner vel med det blir Park Inn. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag fra sørlandets hovedstad. Glemte en ryggsekk full av utstyr på utsiden av huset i går kveld. Det regnet selvfølgelig i natt og nå er alt tøyet søkk vått. Heldigvis var alt av batterier og kindle pakket i drybag og helt tørt.
Ingen planer for dagen, ender vel opp med Game of Thrones en gang, samt ekstra god middag (Indrefilet). Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God mandag morgen fra Oslo nord - hele 7 grader og en helvetes kald trekk fra nordvest - den suger over hele kroppen. Ingen flytur i dag - førstkommende til lørdagen - da går ferden sydover til Middelhavet sandstrender og sol.
Ha en fin dag . Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra et noe kjølig Snillfjord.
![]() Her er det skyet opphold, men værmeldingen skriker noe nedbør i ettermiddag. Plusset får være at det skal bli adskillig varmere utover uka i hele Sør-Norge. Dagens første syssel blir inn til Hell Bil for å få ordnet den plagsomme lyden som man hører når bilen går men ikke er i fart. Det å få time på dagen kan jeg absolutt like. Lite med flytrafikk å melde om enn så lenge... Ha en strålende mandag på bakken, i lufta eller hvor dere enn befinner dere. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Jobbedag som vanlig -får se om vi ikke klarer å få til en liten trengingsøkt i kveldninga.Skal ikke legge meg like sent i dag som i går. Ha en alldeles fortreffelig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Stavanger!
Fotball tur til england unnagjort, to turer til Oslo denne uken før man plutselig må en liten tur til usa til helgen. God uke i vente! Ha en fin dag og god uke alle mann ( og kvinner). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God formiddag fra Trondheim.
4-dager med kurs i denne byen og da er det godt å bo på det hotellet med Norges beste frokost. Hadde nesten behov for en cowboystrekk etter frokosten. Ha en fin dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Har tydeligvis overlevd danskebåten på et eller annet vis, 15 grader og sol i Køben igår er stor kontrast til været i Oslo. Resten av dagen tror jeg blir restitusjon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Noe grått her over idag , lett regn på morgenkvisten. En ny travel uke i Prosjektet. Denne gangen i ro på hovedkontoret hele uken etter et par travle uker på reisefot i alle himmelretninger. Fortsatt fin dag all. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Guttungen er sendt ut døra for nest siste ordentlige skoledag. Onsdag og torsdag er 'tulledager' og fredag/lørdag er seremonidager.
Våknet til nyheten om at Qatar, som første sandkasseselskap, har meldt ankomst ATL i juli 2016. Interessante nyheter. Dagen skal gå med til besøk på et par offentlige institusjoner, som vil se det nye passet mitt. Men det haster ikke. Tid til en cowboystrekk først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Akersgata. Stille start på uken passer meg bra. Bare sju arbeidsdager igjen til Andalucia-ferie passer meg enda bedre. Får vel svette litt mer i striskjorta og spise mer havrelefse, så man er klart for harde tak ved tapasbarene. Ha en fin-fin mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 16 | 14-08-2018 19:38 |
God mandag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 7 | 17-08-2015 21:39 |
God mandag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 9 | 03-08-2015 19:48 |