![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,261
|
![]() Quote:
Quote:
http://www.luxair.lu/luxair/jsp/polopoly.jsp?d=642&a=7203&l=en |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,477
|
![]()
Få man kanske se en återintroduktion av LUX-STO?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Q400! Det får'n si! Det er ikke lenge siden Luxair (LG) kvittet seg med F50 og sa de skulle bli en "pure-jet airline". Men, med oljepris på rundt $70/fat er det lite som slår Q400 i den setekategorien. Så ikke mindre enn TO LG ERJ-145 som landet rett etter hverandre på LCY på søndag, så kanskje de trenger mere kapasitet? Q400 er jo også godkjent for LCY
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ethiopian bestiller 10 (+ 5) Q400 | Someone | Flyforum | 0 | 29-04-2018 07:56 |
DHC8-Q400 - 1:500 | ATC-flyradar | Samlerhjørnet | 4 | 05-11-2007 18:51 |
DHC8 Q400 | sk931 | Flyforum | 1 | 30-10-2007 09:55 |
Luxair bestiller Q400 | LN-GBM | Flyforum | 1 | 26-06-2006 15:44 |
flyBe. bestiller flere DHC8-Q400 | Blubird | Flyforum | 0 | 23-01-2005 21:04 |