![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Rundt null grader og snø i luften her i hovedstaden. Da er det vel bare og ta en slurk tran og komme meg til skogs for dagens jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er det ca 5 grader, regn/yr og litt vind. Omtrent som normalt. Gikk overraskende greit å rive seg løs fra borrelåsen i morges, lurer på om det vil ha noe påvirkning på resten av dagen ![]() I natt, etter å ha kommet seg under dyna, så fikk jeg til noe på mobilen som jeg ikke klarte på flere forsøk på laptopen, booke flybilletter med LH til LIS ![]() Noe som begynner å bli mer og mer uvanlig, er at det blir nytt flyselskap og ny flyplass på listen etter den turen ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Flott start på en ny uke - en uke uten å fly fra et sted til et annet sted
![]() Været ikke ok: Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Tananger her og.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Blanda følelser om snøen som laver ned. På en side er jeg ikke ferdig med skisesongen, på den annen side begynte det å bli mulig å bevege seg rundt utendørs uten skøyter.
Nuvel, vinsmaking med studentforeningen ikveld blir nå uansett en god start på uka |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Asker. Dagen startet brått med to kjøreoppdrag, først lillesøster til togstasjonen, så mamma til trening. Virket som trafikken gikk ekstra sakte pga snøværet.
Vinterferien er for så vidt over for denne gang. Et raskt ærend inne i Oslo først, før en setter seg på Flytoget ut til Gardermoen og SK4031 over til Sola. Har forsåvidt forelesningsfri denne uka og, men oppgave som må skrives. God mandag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Etter en fin helg er det på'an igjen. En travel dag og uke fremover. Har de vanlige jobbrutiner og jobbreiser denne uken og. Satser på at det blir vår snart siden vi nå er inne i den siste vinteruken. Påskeliljer og snøklokker spirer i hagen. Godt tegn. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Blåmandag fra Gardermoen.. det snør sidelengs som eff.. ellers alt greit
>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN RWY 01RL/19LR) <<< METAR 230920Z 15015KT 110V170 1500 R19R/1800D R01R/1200N SN VV006 M00/M01 Q0983 TEMPO 16018G28KT TAF 230800Z 2309/2409 16012KT 6000 -SNRA SCT004 OVC015 TEMPO 2309/2315 15018G28KT 1200 SN VV004 TEMPO 2315/2409 2000 -RASN BR OVC004 >>> END-OF-BULLETIN <<< juhu lissom ![]() Bill.mrk , lengter etter vår og sommer.
![]() |
#9 |
Star Alliance only.
|
![]()
God formiddag fra MAN!
Turen går med SK540 til CPH. Håper på en hyggelig tur! Star Flyer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God lunch fra Gjøvik.
Her tok man turen over Lynga på morningen for å få til noen møter i Gjøvik. Første ble forsniket og andre avlyst. Men bortsett fra det, så er det greit. Så nå har jeg akkurat fått i meg litt lunch før turen går sydover over vidda igjen. Eller det føltes slik i dag tidlig med vind og snø føyke dårlig brøyta veier. Når jeg kom til Lyngnaseter, så lurte jeg et øyeblikk om jeg heller var på Haukeli seter.... Vinteren tok en herlig hevn i dag, så får vi se hvor lenge det varer denne gang. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Go ettermiddag fra Trondheim
Her er man på jobb som vanlig -håååper inderlig forkjølelsen slipper taket snart da man er påmeldt vinkurs etterfulgt av tre-retter på "To rom og kjøkken" på fredag... Ville vært kjipern om man ikke hadde smakssansene i orden...... ![]() ![]() ![]() Flott dag ønskes dere alle..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'formiddag !! Etter en særdeles våt natt, har nå solen tittet fram. Regn og sludd ventes imidlertid til natten igjen ..
En tur til 'downtown' for guttungen og meg i kveld .. mer testing for college. Venter også 'stasbesøk' av en viss bonde med et par unger på gjennomreise i kveld. Blir hyggelig det! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 5 | 01-07-2019 12:41 |
God mandag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 18 | 05-09-2016 20:34 |
God mandag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 15 | 18-07-2016 17:09 |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 15 | 09-02-2015 16:18 |