![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
En riktig god morgen til alle!
Vært masse snø og vind her i NY, og "stormwarning", "Snowchaos", "blizzard" etc på alle TV-kanaler igjen. Kom rundt 5 cm snø da, men det verste var nok underkjølt regn/sludd som gjorde at JFK hadde rundt 6 timer forsinkelser på alle fly i snitt, LGA hadde rundt 3 timer, mens EWR hadde alt i rute. ![]() Boston og en mengde flyplasser nord for NY er fortsatt stengt, og ny snøstorm med mase vind skal være på vei inn torsdag. Satser på å komme meg til CPH med SK910 i kveld, været er meldt bra her så burde gå greit. Siste kveld på Waldorf Astoria nytes med en kald pils og ny-episoder av Scorpin og Castle på rommet. ![]() Kos dere! Kim Last edited by kimpe; 03-02-2015 at 03:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Langkawi, som vanlig i fjerntliggende strøk så begynnes (og avsluttes) dagen med en liten knert for og forebygge mageulumskheter. Ser ut til og ha virket til nå. Straks litt frokost før mitt legeme skal duppes i bassenget. Grillfest samme sted i kveld. Ha en fin dag
![]() Last edited by Someone; 03-02-2015 at 05:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandagskveld (må man vel fortsatt si) fra Santa Barbara. Med løfte om to midterms i morgen befinner man seg fortsatt på biblioteket. Har i skrivende stund gått tom for nettaviser å skrolle gjennom, så spørs om det bør tas tak i nakkeskinnet for å få gjort noe produktivt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Her er man klar for å dra på jobb, termometeret sier -2,4. Siden jeg er først til å si god morgen fra Norge, får vel dere andre syvsovere snorke videre ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord i Oslo - vi har minus 5 grader - klar himmel - ser flyene går inn fra sør på 01 banene og akkurat nå så jeg TNT sin 737-400 Cargo klar for å lande på 01L.
Ha en flott dag der du er. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Her kan man melde om lett snøfall, skyet og 2-3 minusgrader med løfte om omslag i været utover uka #skøyteføre tenker jeg. Morgenen åpner bedagelig med opptaket av Dubai-Den Ultimate Flyplass som gikk i går, greit til frokosten det tror jeg. ![]() Lite å melde ellers, bortsett fra at lillesøster visstnok får seg en skikkelig ferietur i år sammen med sin far. Tror de snakker om Tyrkia eller Gran Canaria, jaggu er det en storebror som er #sjalu nå ja. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Tungt å komme i gang i dag, men nå er det skjerpings og beina skal brukes både til og fra jobb framover. Litt lettere når det er lysere om morran!
Ingen spesielle planer for dagen, bortsett fra å slå kloa i en bit Skrei! Ha en fin-fin tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Litt behageligere forhold her 'sørpå' enn lenger opp langs østkysten, men likevel 5 minus på morran. Men solen er oppe, så det borger vel for litt mer behagelige temperaturer etterhvert.
Ny arbeidsdag venter, og håndverker kommer om et kvarters tid for å fikse en lekkasje på kjøkkenet. Og selv om han er av norsk avstamning, er han alltid presis. Er man på 'Angie's List' må man levere, ellers blir ratingene deretter og du mister business. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 21-05-2019 18:28 |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 11 | 06-11-2012 16:11 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 8 | 24-01-2012 17:59 |
God mandags morgen fra New York | SAS-Steward | Flyforum | 30 | 28-09-2010 13:41 |