![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"Pågangen på SAS sin innenrikslounge i Oslo har vært over all forventning. Nå satser flyselskapet på en aggressiv utvidelse, og starter i Tromsø og Trondheim."
http://e24.no/nyheter/sas-ab/sas-aap...dheim/23379121 Interessant. Både TRD og TOS brukes en god del som regional-hubber, og da blir det gjerne noen timer å vente for passasjerene før Widerøe humper de videre dit de egentlig skulle. Slår nok an! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kan vel være dem som er nevnt i denne tråden:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=129442
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Og da kom reklamene på adressa.no og informerer om at den nye Cafè Lounge på TRD åpner den 27 April. Gleder meg til å få prøvd den dagen etter den 28 da jeg har tur til OSL da. ![]() Endelig sier nå jeg! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Artikkel i Adressa idag: http://www.adressa.no/nyheter/nordtr...le10895206.ece
"Nå skal flyselskapet rulle ut løsningen med samme type innenriks-lounger på både norske og svenske lufthavner. - Et veldig godt tiltak. Dette er noe jeg har savnet, sier Solvar Klokk. Han sitter med pc-en oppslått og jobber mens han venter på flyforbindelsen videre til Ålesund. Ukependleren som reiser mye både i inn og utland forteller at han ofte benytter lounger der det finnes."
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Skal teste denne i morgen på ettermiddagsturen opp til TRD. Jeg flyr på ettermiddagen og fyller inn kimpe som jeg tipper skriver om morgenen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Jada, skal prøve å få ut noe i løpet av tidlig morgen jeg.
Blir morsomt å prøve! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Denne kan vel brukes av folk som skal til utlandet også? Eller er det rett og slett for tungvint på TRD?(Har aldri vært på værnes). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
Heisann!
Denne ligger så langt fra utenlandsavdelingen det nesten er mulig å komme på Værnes. Men er uansett kortere avstander enn på OSL, så om noen VIL bruke den før de skal utenlands og SAS godtar dette er det absolutt mulig. Bare husk at det er litt gåavstand ned til utenriksterminalen. (Tar vel ca 10-12 min i trøndertempo..) Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Vil nok bruke denne når jeg flyr til CPH fra TRD, er jo ikke veldig spennede på utenriksdelen akkuratt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]()
Innkjøringsproblemer det dessverre, ikke noe nett som virker, og iflg dragen i døra gjorde det heller ikke det i går.
Kaffe og kjeks har de, og også litt frukt og juice. Men ingen aviser eller blader, ei heller noen TV.. Et lite tips for dere som reiser med kort som jeg, last ned boardingkortet til mobilen før dere går til loungen. Kortleser funker ikke og dragemor her MÅ ha boardingkort, selv om du har EBD-kort å vise.. Så sparer du litt tid. Blir vel bedre etterhvert. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
EBD
|
![]()
Jeg gjetter på at det ikke blir øl eller vin.. Derfor det heter "cafe lounge" tenker jeg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]()
Tviler på det blir øl/vin foreløpig ja! Men selv en Café blr har mer mat tilgjenglig, går ikke bare med kjeks... Enig der! Litt ost, skinke og et rundstykke hadde holdt, savner også brus som de heller ikke hadde.
Men, men... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I dag hadde de boller. Ikke at det går under "mat" i min bok, men...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]()
Boller?
Spiste du alle eller vegardg?? Var ingen boller når jeg var der rundt 07.45..... Eller sagt på en annen måte; Var andre boller når jeg var der.. ![]() ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Ikke utenkelig at SAS basert på denne observasjonen bytter ut alt som kan ligne på mat i andre lounger med boller også. "Det er jo DET kundene vil ha" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så denne loungen har ikke drikke? dvs ikke brus? øl/vin? Kun boller om du er heldige?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Star Alliance only.
|
![]()
Lurer på hva slags kaféer Eivind Roald & Co. pleier å besøke...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sytte klage!
Skal ikke si for mye, annet enn at jeg ser frem til å teste den sjøl. Men synes det var mye klaging. Er vel neppe et produkt det er "liv laga" for i utgangspunktet, i alle fall om det skal være jevnt påfyll av det de tilbyr. Så er jo også det (delvis) finansiert av eurobonus-partnere. Synes det er et greit tilbud, en kan ikke forvente en full lounge synes jeg. Produktet har dessuten vært åpent i en dag, knapt nok, og SAS kommer helt sikkert til å gjøre justeriger etter hvert som de får tilbakemeldinger. EIDT: Vil si at for min del, om jeg allerede reiser på plus eller har fått gull, vil det være en stor verdi bare med gratis kaffe, friskt vann og ikke minst frukt - og kanskje en muffin/bolle i ny og ne. Samt å slippe å gå frem og tilbake i terminalen for å lete etter plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med flere "Café lounges" | FlightDeck | Reiseforum | 173 | 15-11-2023 12:49 |
SAS åpner cafe lounge på AES | AlexanderDGL | Flyforum | 1 | 05-05-2016 17:13 |
God mandag frå Cafe Lounge, TRD | roger | Flyforum | 12 | 11-05-2015 16:45 |
Får man lounge "utenlands" i SAS Plus? | Star Flyer | Reiseforum | 5 | 06-01-2014 14:17 |
Har SAS hatt EuroClass "lounge" i Stavanger? | Twin Otter | Flyhistorisk forum | 3 | 08-04-2012 22:02 |