![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2004
Posts: 728
|
![]()
Det ble etterlyst litt mere fart her i bildeforumet så da kan jeg jo bidra med mitt lille her fra Narvik i hvertfall. Bildene er fra 2013 og 2014 så det blir ganske mange fordelt på hele fire tråder. Håper det går greit.
Vi starter med Widerøe som blåser rullebanen fri for snø ![]() Hurtigrutens hovedkontor her i byen er historie og det er snart flyplassen også ![]() ![]() ![]() Luftambulansen på short final 01... ![]() ...og jaggu var det ikke en der fra før av ![]() ![]() ![]() Forsvaret hadde en øvelse i nærområdet i 2013 og brukte Framnes som fuelbase ![]() Langtur? ![]() ![]() Last edited by THS; 22-01-2015 at 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
Location: Oslo
Posts: 5,919
|
![]()
Spektakulært!!
__________________
✈ Gamle fly bråker best ✈ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,693
|
![]()
Mange fine bilder, virkelig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
Location: Oslo
Posts: 4,822
|
![]()
Meget bra vinkler og gode bilder.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2006
Location: Nannestad
Posts: 4,767
|
![]()
Meeget bra, knallfine vinkler.
__________________
MVH Stein Olsen http://www.flickr.com/photos/56123975@N05/ Det finnes alltid en god grunn til å se på fly ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,946
|
![]()
Sinnsykt bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Narvik lufthavn, Framnes 2013/2014 del 4 | THS | Bilder & foto | 3 | 23-01-2015 13:59 |
Narvik lufthavn, Framnes del 3 | THS | Bilder & foto | 1 | 23-01-2015 10:30 |
Narvik Lufthavn, Framnes 2013/2014 del 2 | THS | Bilder & foto | 1 | 23-01-2015 10:29 |
Narvik lufthavn, Framnes - 2012 del 2 | THS | Bilder & foto | 14 | 13-01-2013 21:51 |
Narvik lufthavn, Framnes - 2012 del 1 | THS | Bilder & foto | 4 | 07-01-2013 17:50 |