![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På flightsim.no fant jeg denne påminnelsen:
"Kl.20.10 Faktor: De flyr for livet Norsk dokumentar. Margaret Norman fra Råde i Østfold har et yrke som knapt kan sies å være vanlig for en ung mor. Hun og mannen Sam er misjonærer i det afrikanske landet Kongo. De flyr syketransport og forsyninger til sykehus og misjonsstasjoner på dårlige rullebaner, og jobber under enkle forhold i et fattig og urolig land. Faktor har fulgt dem gjennom fire år - på bushflygerkurs i California og på flystripene i Kongo."
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Kvaliteten på det som sendes på NRK har faktisk tatt seg opp etter streiken begynte....måtte den vare lenge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Ja, var Christoffer Schau på P3 i sted og masse Are og Odin i natt, dette er bra greier!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Jeg anbefaler varmt å se dette programmet, jeg har truffet denne flygeren en gang, og hun er en flott representant for MAF som gjør et unikt og imponerende arbeid over store deler av verden, der flytransport utgjør en livsviktig del av infrastrukturen med transprot som er vanskelig og av og til umulig langs bakken. mer info her: MAF
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Ellers er vel Bernander snart i ferd med å tømme lageret for repriser og annet fyllstoff. Verre er det at han sender uredigerte innslag og programmer av folk som er i streik. Eller forsøker å bløffe mediene (og dermed folk flest). Eller holder tilbake viktig info om hva konflikten dreier seg om. Ja ja, verden er full av blåruss ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Uansett så savner jeg definitivt ikke NRK. ....og ja jeg utdanner meg til skikkelig Blåruss ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er da enda godt av det er noen av oss blåruss, slik at det blir produsert fly i denne verden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen kveld/nattbilder fra i kveld | gilera | Bilder & foto | 10 | 16-11-2010 21:00 |
Torsdag kveld og Fredag kveld | putzmeister | Bilder & foto | 2 | 06-10-2009 21:03 |
330 Skvadronen på NRK 1 i kveld KL 19:55 | Aleksander Maaland | Flyforum | 2 | 26-03-2009 10:13 |
NRK2 I kveld i kveld 2220 | AirbusTrond | Flyforum | 1 | 19-01-2009 22:41 |
NRK-LPA-TFN-LPA-NRK | Kungsängen | TripReports | 2 | 07-02-2007 10:42 |