![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Kafekoppen er på pulten, forum skal skumleses imens man venter på at saker og ting skal kjøre seg ferdig. Men jeg må si at været forundrer meg for tiden, 7.5 varme i Stavanger, hvor blir liksom "vinteren" i Stavanger av? Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Hjemme med ødelagt rygg for tiden-skulle egentlig begynt på jobb i går, men det satte formen en effektiv stopper for. Sykemeldt i noen dager mens keg venter på at det skal rette seg. Kiropraktor venter i formiddag. Ha en skadefri tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Stavanger
Kona sendt på jobb, dagen benyttes til hjemmekontor, da man prøver å unngå å smitte kollegaer med hissig magevirus, lenge leve internett og videkonferanse. Ha en fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo nord - det yrer - det er glatt som "bare det" enkelte steder. Hører på P4 at bussene i Asker/Bærum har fått forbudt å kjøre inntil alt er saltet på veiene - de sier litt om været.
Hvordan det går med salting Osl sine 2 baner - det får vi sikkert se om det blir stopp og forsinkelser. Ha en god dag i dag også. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morning fra Skogen. Skal ikke hevde formen er 100%, men god nok til og komme meg på jobb, selv om en og annen paracet blir det vel. Midt i årsoppgjøret så endel excelarbeid som må gjøres i dag, før det skal hjem og slappes av på sofaen....håper jeg
Dessuten må jeg finne meg en flight London-Amsterdam i februar etter Garuda kansellerte LGW-AMS flighten min, og jeg har en billett hjem AMS-OSL Last edited by Someone; 06-01-2015 at 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God dag fra Oslo i prokastineringens tegn - begynner å bli lei ferie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Skaun!
Jeg vil gjerne donere ca 70 cm tung snø til sirpjalle, bare kom å hent umiddelbart! Ta med noen varmegrader til Trøndelag og helst litt sol på kjøpet.. ![]() Ellers går dagen med til å innstallere ny bærbar PC, viktig med god batteritid så mye jeg er på farten, og fant en Acer som har hele 7 timers batteritid som vel skal holde bra for meg. Har hatt Acer de siste årene og er godt fornøyd med den i forhold til mange andre merker som er prøvd. Reisefri til mandag neste uke her, så er det full fart i et par mnd igjen. Blir både Norwegian, Lufthansa, Air Malta og SAS de neste ukene så her får SAS merke at reisevanene fort kan forandre seg når de kødder med Eurobonus-programmet sitt. ![]() Snart Tour de Ski, greit med hjemmekontor da. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kimpe: Det er en deal!
Forslår at vi møtes på halveien! Men kan dessverre ikke ta med noe sol til deg, det er det tomt på lager for, men jeg har ekstra mye regn som du kan få for en veldig fordelaktig pris! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Her var det soving til om lag 11:15 i dag, helt greit når man ikke skal starte jobben før 15-16 hjemmefra. Virker som om det er veldig grått ute, så gidder ikke å gå ut. Ha en fin-fin dag, med eller uten snø, feber og generell følelse av at det er en svært grå januardag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen ... -5 ute og solen er på vei opp. Guttungen er sparket ut og jeg kan trekke pusten med en kopp kaffe ...
Jobbing i dag .. håper på en stille dag .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Stavanger. Også kjent som Gufseplassen. Rimelig surt vær med regn og vind ute og det frister ikke noe særlig å ta turen ut i kveld. Men må man, så må man. Ukas første nattevakt venter om noen timer. Så får man heller pusle litt med indretjeneste i mellomtiden. Ha en fin tirsdagskveld forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |