![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noe fordel å ta Finnair-bussen fra HEL og inn til sentrum, med flybillett på J klasse? Om ikke er det jo et fett hvilke buss man tar...
Finner ikke noe om det på nett, og er litt ustø i finsk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er liten forskjell på Finnair-bussen og vanlig rutebuss.
Prisen er høyere og setene er bedre, og man sparer ca 5-10 min (og noen ganger mer i rushtrafikken) med Finnair-bussen som bruker knappe halvtimen. Jeg tar rute 615 inn til sentrum (jernbanestasjonen) den tar 35-40 min. Det er også vesentlig hvor du skal også. Rutebuss koster 2,5€ mens Finnair koster 6,3€.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal bo like ved togstasjonen, så muligens like greit å ta rute 615 da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Finnairbussen stopper også ved togstasjonen.
Her er mer detaljert informasjon Finnair: http://www.finnair.com/go/documents/...WEB_spread.pdf 615: http://aikataulut.reittiopas.fi/linjat/en/s615.html
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk.
Går 615 fra samme stopp ved togstasjonen på returen til flyplassen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hvilket hotell skal du bo på?
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke helt bestemt, men Carlton eller Cumulus, tenker jeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Til/fra/transfer i Hong Kong (flyplassen) | Fnate | Reiseforum | 30 | 19-02-2020 11:09 |
NextJet til Pori fra Stockholm og Helsinki | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 1 | 20-03-2017 09:00 |
Transport/Taxi fra og til flyplassen i Kairo | SQ 777 | Reiseforum | 5 | 24-05-2014 15:23 |
Norwegian med kanontilbud til Helsinki (fra 10 kr uten baggasje) | Glenn | Reiseforum | 22 | 29-04-2010 15:28 |