![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God julesøndag fra Hikkaduwa. Her ligger det ann til å sløves litt. Har allerede vært og matet kjempeskillpadder på stranden like ved. De dukker villig opp for alle turister som har med noe grønt de kan spise. På utfluktsfronten er det mere gjør-det-selv enn jeg var forberedt på for en destinasjon med turister.
Ha en god en alle som har god badetemperatur.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 28-12-2014 at 04:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. -9 ute, mens litt alenetid foran peisen før mor og barn står opp nytes til det fulle. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 28-12-2014 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Kaldt her med -13 grader. Her har far startet dagen med å lage sjokoladekjeks. Jeg laget før jul, men de er spist opp nå, så for å ikke risikere å gå ned i vekt, bakte jeg noen nye. *nam, nam*
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ha ha, damn you auto correct ![]() Alenetid skulle det selvsagt være |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord - minus 10 og noe grått- Ser på nasjonale og internasjonale news om det savnede Air Asia flyet på veg mot SIN.
Ha en god dag - så det er bare å følge med. Jan Støkkebo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra er sted på Jæren. Her skal dagen tilbringes på romjulsturnering med håndballen. Lang dag blir det. Kanskje muligheter for at det blir takeaway til middag i dag?
Triste nyheter og i dag. Tenker da på flight QZ8501. Frykter dog det verste... Ha en fin en forumister! Last edited by sirpjalle; 28-12-2014 at 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra det hvite snø-riket i Midt-Norge!
![]() ![]() Ellers er det dypt tragisk at nok en fly-hendelse skal inntreffe i 2014. Tenker da på AirAsia flight QZ8501. <3 bare ufattelig at det skal være slik. Ber for det beste, men ser mørkt ut dessverre, men man må ha håpet så lenge det finnes håp inntil at den endelige beskjeden kommer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Truddelibom fra SK907, der pre departure bobler er på vei inn i trynet. Hadde en travel natt med en times slvn, så da trengs virkelig boblene.
Artig ved boardingen i dag - "hm... vi må legge inn adressen din i New York" - "ja, det er SK908" - "hmmmmm..." Aner at det er hakket mer uvanlig med MR til EWR enn til Spania. Så for å ikke virke rar sa jeg heller at jeg skulle over og kjøpe en caps til elefanten min. Ha en fin dag. Jeg skal sove mens jeg håper håper HÅPER at jeg ikke må storme inn i byen og kjøpe veske til noen. Sa jeg at jeg var trøtt?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Kjørte hodet mitt inn i en komode i går med påfølgende skallebank som resultat. Mistenker en lett hjernrystelse. Litt bedre i dag, men har fortsatt skallebank.
Etter å ha Googlet det noe eksotiske navnet Hikkaduwa ser det ut som det ikke ligger langt unna Galle. Kanskje ikke akkurat et sted for meg. ![]() Triste nyheter når det er enda et fly som har gått ned i Asia og det også fra Air Asia og ikke noe lokalt jallaselskap som det ofte er. Synes det begynner å bli vel litt mange flyulykker i år. Sånn ellers fikk man unnagjort en booking dog til den noe lite eksotiske byen Bath i UK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Guud maurning fra Tananger
Her har man for kort tid siden sluppet av broderen på SVG, slik at han kan komme seg til den andre siden av ekvator, via LHR og DXB. Litt sjalu på ham, med unntak av antallet timer i et Y-sete (QF A388) ![]() Her i området Får ta det med ro på returen til Egersund i kveld. Ha en fin søndag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I God dag fra omtrent Lepsøyrevet. Satser på at det ikke tar fyr om bord her, og at SK lander trygt om lag 1930 ved hovedstaden. Stille med noen snøbyger i Nordvest. Ha en fin søndag alle eksotiske steder!!
Hva er det med Vigra og lynnedslag i år? Var seks på en dag for en uke siden, og nå i mitt ankommende fly! Klarering sentralt må til - håper det går greit, dat var jaggu nok forsinkelse andre veien. Blir et par Dahls i påvente av tekniker her, akk, ikke den verste avgangen man kan få forsinkelse på, for så vidt. Last edited by AirbusTrond; 28-12-2014 at 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Ikke så god kveld fra TRD akkurat deboardet fly med tech.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ni timer fra Ytre Møre til leiligheten i Gamlebyen er drøyt, men kom da fram. Ekstra hyggelig med ankomst på 19H, dog.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God nyttårsaften fra Hikkaduwa | robertaas | Flyforum | 17 | 31-12-2014 16:21 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |