![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Alt fra 5.5 til 7.5 grader påstod bilen at det var i dag... Jet-A fuel var det og i luften da jeg kom på jobb i dag, så man kan vel ikke klage da? Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har minus 2-3 grader og vi kan bli solbrent
![]() ![]() Ha en god dag folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Minus både hjemme og her ute i skogen. På plass på jobb, og ferdig med dagens første etappe på E18, hvor jeg kan vinke til alle som står i kø på vei inn til byen. Hjemme alene med arvingen i kveld, så satser da han sover når han skal, så jeg kan sitte komfortablet i sofaen og fyre opp Netflix. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Grynt fra Flesland. For 3dje gang på like mange forsøk blir jeg anbefalt å ta vanlig sikkerhetskontroll fremfor Fast Track. Det har gått inflasjon i hele opplegget
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Værmeldingen herfra sier 0 grader og is på bilrutene. Glad jeg har webasto ![]() Lite som skjer idag, alene med begge kidsa i kveld, så i likhet med Someone er det stor sjanse for at Netflix får besøk av oss ![]() Ha en flotters onsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Noe trøtt i trynet etter gårsdagens jobbtur til ABZ. Vel , her står oppgavene i kø så man våkner nok rimelig kjapt utover morgenkvisten. I kveld er det tid for slideskveld m/ tilbehør med gjengen her over i sørvest. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra GLA, dagen går stort sett med til å reise til Karmøy og kompanikonferanse to dager før man drar til Sunnmøre noen dager for julegaveutveksling og familiære gjøremål.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Forus. Selv om det ikke rapporteres om kuldegrader må det ha vært en kjølig natt i Stavanger. Fant ut at det var enkelte partier på min vei mot bussholdeplassen i Bekkefaret i morges. Så kanskje det er på tide å finne frem noen vintersko?
Noget hektisk start på dagen i dag men nå har det roet seg betraktelig så da satser vi på at resten av dagen går radig unna uten de store utfordringer. Bandøving i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Seeen morning fra Trøndelag!
![]() ![]() ![]() Mulig det blir en Oslo-tur i 2015 å( har i alle fall lyst ), hadde vært moro å spotte litt på OSL i samme slengen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Fjellhamar.
Her er man godt i gang med dagens tekst. Akkurat vært en tur på Gardermoen for levering av noe dokumenter. Fikk også dealet til meg en liten gave til morgendagens julebord. Så da er det i boks ![]() Nå blir det litt forefallent arbeid før kursen settes mot barnehagen og "eventyrkveld" hvor poden og gjengen skal fremføre et lite skuespill for oss foreldre. Satser på at det blir like festlig som alltid ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Dagens lunsj, kjøttkaker med kålstuing, er inntatt. Så man ble litt trøtt. Men man får holde ut, for det blir et lite glass øl etter jobben i dag. Det behøves, trolig. God onsdag ønskes!
En spesiell tanke går til Bergen i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Hola fra LPA. SAS og LN-RRE tar meg hjem om et par timer. Har aldri testa dissa Air Europa maskinene, så håper 1A er overlevlig i 5 timers tid....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Snart helg - kun 7 1/2 time til jeg ikke skal på jobb før neste torsdag. Thanksgiving i morgen - blir en lang dag ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm...
Man føler seg ikke helt som en superhelt når man ligger i fosterstilling etter å ha perset i armhevninger... og leser på nett at Hans Olav Lahlum tar 20 ganger flere på en kveld. Trenger mer spinat tror jeg. Ser dere i morra!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God kveld!
Snekrer sammen litt laks til middag, da laksetorsdag utgår så det synger i morra, etter hva jeg er blitt fortalt ![]()
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Da var leiebil bestilt til lørdag morgen. Gleder meg til å hente den. Kamera er pakket for her får jeg orkesterplass!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 28-10-2015 22:25 |
God onsdag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 10 | 15-07-2015 22:08 |
God onsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 15 | 18-12-2014 00:20 |