![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det har jo vært mystisk stille om dette både i media og på forumet om forhandlingene med flygelederne. Var det nok å bytte styreleder slik at temperaturen gikk ned mange hakk, eller har noe gått meg hus forbi ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På Rimsmeklingsmannen sin hjemmeside så ligger det info. Ser ut som det skal være mekling 12. og 13. jun, så det skjer nok ikke noe før det.
http://www.riksmeklingsmannen.no/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&t id=8&pid=80
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Får håpe de svina klarer å vise litt måtenholdenhet i år!
![]() (Tulla! .. ![]() Hvordan det går vel jo bare tiden vise, men nå er samarbeidsklimaet i allefall betydelig bedre enn det har vært på lenge, så forholdene ligger jo godt til rette for positive forhandlinger. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Hei, atck..... Hvis det blir streik, og jeg ikke kommer meg sørover igjen den 15. juni.... da regner jeg med at du stiller med tilbud om overnatting hjemme hos deg til flyene går igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Når det gjelder forhandlingene så vet vi ikke så mye vi heller. Og det vi vet holder vi klokelig kjeft om. Men: Det er en positiv stemning, og så vidt jeg har skjønt er alle med i prosessen, helt opp til Navarsete-nivå. Kanskje tilogmed kongen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flygelederstreik og ombookinger? | kimpe | Småprat | 12 | 25-06-2012 20:56 |
Mulig flygelederstreik i Tyskland torsdag 4/8 (avlyst) | DCHalvorsen | Flyforum | 12 | 09-08-2011 17:25 |
Flygelederstreik på Tenerife? | jcnorway | Flyforum | 4 | 11-11-2008 17:10 |
Flygelederstreik truer i Tyskland | TG923 | Flyforum | 13 | 01-01-2007 09:30 |