![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Amsterdam. Allerede vært oppe en stund så junior sover formiddagsluren sin. Senere i dag blir det og få på meg et startnummer for Amsterdam halvmaraton. Hjem med SAS Plus på SK828 i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Riktig god søndag fra Chiang Mai
Solen skinner, ferdig hos barbereren og får vel snart ta meg en svømmetur
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God søndag fra Oslo Nord - Someone må ha vært på byen i går kveld - han henger etter med et døgn
![]() Skal bruke en del tid på planlegge mine reiser for resten av 2014 og mye for 2015 - ha en god dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra OSL!
Sen hjemkomst igår medførte en natt på Radisson. Hyggelig det, men nesten to tusen for nittitallsopplevelse er i overkant. Merkelig at Radisson har begge hotellene i gangavstand fra terminalen. Middag hos Den Gamle er eneste mål for dagen. Ha en grepa søndag! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Stille og rolig i huset, men matfar og to bikkjer er våkne og sløver/leker i stua. Men om en times tid er det å komme seg ut å få seg en god luftings med bikkjer før man får besøk av en av en god gjeng til spillekveld Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra Skøyen! I kveld blir det bortefan på Stabæk-Viking. Uansett resultat blir det bra mtp. Branns situasjon
![]() @Someone: ser ut som bedre forhold for løp i AMS enn PEK ![]() Go0od SundaG! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Skål med kr 15 Guinness i CPT
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Urk...
Våknet av at radioen på nattbordet stod på. Det er som regel et godt tegn, da den skrur seg på klokken 9, og står på i halvannen time før den skrur seg av. Jeg trodde altså jeg hadde våknet relativt tidlig. Det hadde jeg ikke. Klokken viste 13:noe. Hvorfor radioen fortsatt stod på, er et mysterium. Lite planer for dagen, tror jeg. Fikk også luftet bookingfingeren i går. Utrolig hvor komplisert man kan gjøre det for en liten helgetur innen Sør-Norge. Ha en god en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag fra Groruddalen i gråvær, men bra temperatur i forhold til de siste dagene
![]() Søndagens tur er et bidrag for å gjøre livet bedre for opptil en million mennesker http://www.blimed.no/Hovedside
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Sløv søndag fra tiggerstaden. Her planlegges "backuplisten" for neste høst istedefor noe mer nyttig slik som å planlegge hovedturen til neste sommer eller ta meg av noen av de mange hotellbookingene jeg manger.
Ha en alle som bruker søndagen til å prokrastinere.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag fra London, her har man akkuratt svidd av et lite ulandsbudsjett på en michelin resturant. Rikelig med bobler og annet, så dragen er fornøyd. Så da kan man jo igrunn ikke klage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ååååååååååååååååååååå!
Styggemannen er her! Ååååååååååååååååååååå! Sees mandag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'day ... På vei hjem etter et døgn i South Carolinas hovedstad. Dårlig med søvn i en hard binge på Køntri Inn og Suites. Nå skal kjerringa få kjøre resten.
Sol og fint og 25 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Fiji | RIBRO | Flyforum | 21 | 05-08-2018 22:26 |
God morgen fra Amsterdam | SQ 777 | Flyforum | 15 | 02-11-2014 02:37 |
God søndag fra Skopje | robertaas | Flyforum | 23 | 03-11-2013 22:31 |
God morgen fra Amsterdam | SQ 777 | Flyforum | 19 | 16-01-2011 23:58 |