Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 07-10-2014, 21:20   #1
oskarflekkefjord
ScanFlyer Blue

KLM Bilderapport fra MD-11 tur/retur Toronto i business class

For en helg! Full av flotte opplevelser til tross for situasjonen. I juni booket jeg denne reisen sammen med en konsertbillett. Skulle reise over 11000 km i løpet av tre dager for dennne konserten. Skuffelsen var derfor stor da jeg noen dager før avreise fikk beskjed om at sangeren hadde fått en alvorlig halsbetennelse og måtte utsette konserten.

Hadde ikke veldig lyst til å dra men hadde jo flybillettene, og skulle reise med en legende som er inne i sin sise fase - McDonnell Douglas MD-11. Alltid vært fascinert av den tredje motoren som er montert bakerst ved halefinnen. Litt av en skjønnhet! Så bestemte meg for å dra allikavel.

Det nærmet seg avreise og dagen før tok jeg billappen og kjøpte meg bil. Da kunne jeg kjøre alene inn til flyplassen. Lykkelig og klar for et lite eventyr kjørte jeg hjemmefra i tolvtiden torsdag 2. oktober. Beregnet god tid så jeg kunne få klemt inn litt spotting da dette var en nydelig høstdag og flyene tok av mot vest - perfekt!

Vakker Embraer 190 på vei mot Amsterdam. PH-EZZ

LN-RDV på vei mot Torp.

Denne lille søte skulle til Aberdeen. G-CMBG

Wizzzzz. HA-LWP.

Som sagt, en nydelig dag.

Her er den nye bilen min. Eh, vent litt...

Der ja!

Tysk militærfly. Lennart sa hvilket det var men har glemt det.. tysk i hvertfall.

Vueling med en A320 i dag. EC-LRA

02. oktober 2014, klokken 17:35
KLM Royal Dutch Airlines
KL1204 Stavanger (OSL) - Amsterdam (AMS)
Economy
Boeing 737-700

PH-BXN skulle ta meg til Amsterdam.

Nydelg utsikt fra sete 18F.

Deilig sandwich og jus til kveldmat. KLM sine sandwicher er faktisk gode, og denne var kjempegod.

Da har man kommet seg til Amsterdam. Hadde en natt på iBis Budget rett ved siden av flyplassen. 10 minutter med (gratis)shuttlebuss.

Senere kommer det viktige, men må jo begynne en plass.

Last edited by oskarflekkefjord; 07-10-2014 at 21:20. Reason: Wrong information
oskarflekkefjord is offline   Reply With Quote

Posting Rules