![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trøtt som en strømpe. Men hva gjør vel deg når man er klar for 12 dager ferie i California. Straks boarding til AMS. Videre med 605 til SFO senere.
Håper vi kommer oss avgårde på tiden. Hørte snakk om trøbbel med bagasjeanlegget.... Ha en nydelig dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. 11 grader her 92m pluss fem etasjer over havet. Nattens regn virker og ha gitt seg. Jobben kaller, før det i kveld må pakkes litt for morgendagens hyttetur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mornings fra sydkysten, noterer 10 grader og finvær.
Ingen spesielle planer for dagen (Kanskje legen). Ha en fin dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Sola! Litt overskyet og 6 grader i følge PC'en. Havregrøten er inntatt, så nå er det snart på tide å finne bussen ut til skolen.
God torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Gudd mårnings fra Trondheim
Blå himmel der ute, nest siste arbeidsdag i uka og adm.møte på Britannia etterpå. Blir en fin dag idag ![]() ![]() Ha en flotters dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
I dag sitter sitter man bare og blomstrer, dokumenterer, labber rundt og suller i den siste tiden man har igjen på denne plassen! ![]() Ha en fiiiin en! ![]()
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morran fra Oslo nord - etter en regnfull natt - så har det klarnet opp - temperaturen er vel 11 grader denne morgen. Flott høstdag i vente i Oslo nord.
Ha en god dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Mornings fra Sandvika,
Frisk og opplagt på tross av tidlig oppstandelse i morges for første luftbuss over fjellet. Det er så definitivt skarp og klar høstluft ute nå , høsten krever mer tekstiler på kroppen kjenner jeg. Noen møter står i kø før returen til sørvest i ettermiddag med SK-jet'en. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag!
Tenkte meg reisefri til jeg skal til Roma på lørdag, men de planene falt i fisk... Blir en tur til OSL i morgen også fikk jeg nettopp vite. SAS klapper vel i hendene, ikke akkurat billig med 5k t/r på kort varsel.. Jaja, i hvertfall sol her da om ikke annet. Brum.. Nyt dagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God rett over lunsj fra det Sørlandske!
Strålende sol og varmt i været. Var nettopp ute til lunsj i dag, og det var fantastisk å kunne gå i t-skjorte ute uten å fryse selv om vi skriver oktober. Lunsjen var knallbra og jeg er stappmett. Så var det det med å finne frem arbeidslysten igjen da. Godt det snart er helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flugmaður
|
![]()
God formiddag fra Blue lagoon!
Dagens planlagte aktiviteter er over, nå skal jeg bare slappe av i noen timer før det blir rusling rundt i Reykjavik. Kanskje finner jeg noen kule spisesteder? Det blir garantert en snack fra bæjarins beztu pylsur også. Ha en fin nesten-fredag ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Akkurat dyttet Guttungen ned utkjørselen og roen senker seg igjen over Casa MOW. Fristende med en ekstra time på øyet.
Solen stiger opp i det fjerne, og det ser ut til å bli en fin dag. Fire dager til 'helg'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen (dag?)
Konstaterer at det kanskje er på tide å gjøre noe med døgnrytmen når Mowinckel står opp før meg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra Cupertino | dc-8-63 | Flyforum | 8 | 06-09-2018 12:42 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
God torsdag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 13 | 25-09-2014 16:59 |