![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,504
|
![]()
Air China slapp nettopp setekart på sin nylige leverte 747-8i, og her var det en vri som var noe uvant.
At 2. etasje har business og rader på 80-tallet er jo en kopi av Lufthansa, men samtidig har de plassert business i nesen, som begynner på rad 11, også First i en seksjon etter business, men kaller det rad 1, var en ny vri. At First begynner på 1, Business på 11 og economy på 31 er jo nærmest standard hos asiatiske selskap, men normalt pleier de komme i riktig rekkefølge ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL Air China 747-400 15 mai | Someone | Spotteralerts | 5 | 15-05-2019 14:51 |
Cargolux 747-8F med rar take-off | TLS at OSL | Bilder & foto | 5 | 09-10-2014 23:26 |
Lufthansa og Air China med JV | Someone | Småprat | 0 | 07-07-2014 19:42 |
Air China bestiller 747-8i | Someone | Flyforum | 20 | 09-04-2014 23:50 |
Air China og Cathay med nye ordre og bytting av ordre fra Boeing (737, 747 og 777) | Someone | Flyforum | 7 | 03-03-2013 00:58 |