![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
|
![]()
Ikke rart Københavnruta ikke etterspørres, ofte koster det nær dobbelt så mye å fly direkte som via Oslo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Folk i WF har fortalt meg at ruten KRS-CPH er en av de beste WF opererer. Derfor er det rart at de kutter. Jeg hadde sett for meg en utvidelse her faktisk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Det er vel ikke umulig at ruten kan gå bra totalt sett, men at det er noen "dårlige" avganger som sliter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Ruten har forøvrig også godt belegg i Pluss (eller biz heter det vel hos WF?) da mange av oljefirmaene i KRS benytter dem som tilbringer. Også i helgene er det vanskelig å finne gode priser fordi flyene er fulle. De burde nå iallefall kunne sette inn mer kapasitet på torsdag/fredag og søndag synes nå jeg da. Det er da sterkt å foretrekke å fly hjem via CPH enn å måtte stresse noe sinnsykt for å komme seg videre på OSL med taxfree, baggasje ut, gjennom toll, levere bagasje, gjennom sikkerhetskontroll og så langt ut til 19F eller noe. Og det gjerne på 50 min. Det er nesten umulig.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Kan kuttet til Cph (som tydeligvis er fra flere flyplasser) være forberedelse for ny tollbehandling på OSL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Problemet er at da vil 'alle' ha mer kapasitet ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
WF har øker fra TRF både til BGO og TRD, et sted må vel kapasiteten hentes fra. Benytter meg ofte av WF mellom TRF og BGO, men føler at WF priser seg ut av TRF-CPH for min lommebok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hallo, vi snakker om kutt på 1 ukentlig frekvens her på KRS-CPH. KRS-TRD øker med 2 i uka. Så totalt øker Widerøe antall avganger fra KRS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Widerøe øker til 9 ukentlige flygninger mellom Kristiansand og Trondheim
http://www.fvn.no/okonomi/Daglige-av...m-2746265.html På hverdager vil Widerøe fly fra Kristiansand klokka 16.15 med retur fra Trondheim 18.05. Det blir også en ny tur søndag kveld, i tillegg til ruten som allerede går rundt middagstider. - Det startet som en ferie- og fritidsrute, men næringslivet har også hatt et behov. Direkteruten er veldig tidsbesparende, og forretningsreisende får mulighet til en full arbeidsdag før flyavgang i begge retninger, sier Kongsteien, og legger til at forbindelser til og fra Helgeland også styrkes. Hverdagsrutene blir gjennomgangsruter fra København via Kristiansand og videre til Trondheim. Med 40 minutter bakkestopp på Kjevik blir det også tid til fortolling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.lch78.net
|
![]()
Her er iallfall link til det som står på wideroe.no http://www.wideroe.no/Nyhetsarkiv/Da...C4D3D36A18E3/1
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe med Kristiansand-Trondheim | Dash | Flyforum | 17 | 15-01-2025 21:41 |
Widerøe øker Trondheim - København | TCAS | Flyforum | 21 | 09-09-2010 21:38 |
SAS øker fra Ålesund til København | MartinL | Flyforum | 8 | 21-08-2009 19:13 |
Med Norwegian og Widerøe til København via Trondheim | EB | Reiseforum | 10 | 08-06-2009 14:50 |
Norwegian øker og kutter på Stockholm-København | FlightDeck | Flyforum | 0 | 02-03-2009 09:52 |