![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hva synes folket?
Begynner med noen tankestrå først. Jeg er ikke en charterfanatiker, og jeg har vært på begge stedene, og ser for min del en del pro's og con's. Må selvfølgelig ta med det åpenbare. Tenerife har to flyplasser, TFS og TFN, hvilket er et pluss for Tenerife! Og TFN er kjempe å spotte fra! Tenerife her mer på en plass, eksempelvis Playa de La Americas, med mye resturanter/butikker på et forholdsvis lite område. Gran Canaria på den annen side har tingene mer spredt, der man ikke kan gå fra "landsby til landsby", aka det ene bysentrumet glir inn i det neste slik som på Tenerife. Inntrykket mitt var at Tenerife var roligere enn Gran Canaria. Mulig jeg tar feil her da jeg ikke har vært på disse to stedene på samme tid av året. Det jeg er på jakt etter er et sted noe ala Playa de La Americas med et godt utvalg av butikker og resturanter, men som har litt sånn "fiskerlandsby-preg". Har landet på Playa Blanca på en måte, men beskrivelsene som ofte kommer fra reiseoperatørene "lyver" ofte litt. Men jeg har og blitt anbefalt Costa Teguise. Noen som har erfaringer fra dette stedet? Er der forøvrig noen som kjenner til hvilke charteroperatører som har turer/pakker til dette stedet? Apollo hadde bare et hotell, men dog litt utover det jeg er villig til å betale. PS! Er og kresen, så hvis det finnes andre operatører enn Apollo som har turer til Costa Teguise og de bruker DY, så er det helt out of the question! ![]() Håper at jeg gjorde meg forstått....
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tenerife Norte Airport, Tenerife - en liten kjapp en | sirpjalle | Bilder & foto | 4 | 22-12-2013 14:41 |
Lanzarote i 1990 | RSL | Flyhistorisk forum | 2 | 04-07-2013 18:10 |
Lanzarote SK7315 | ThomAAs | Register- og ATC-Forum | 2 | 24-02-2012 21:36 |
Lanzarote 2006 | stefan | Bilder & foto | 3 | 15-03-2010 00:18 |
Binter Canarias y Lanzarote | LN-CMN | Samlerhjørnet | 3 | 22-03-2009 11:45 |