![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hei!
Har noen her en anbefaling til en fireseters portabel intercom til bruk i småfly? Jeg har i dag en eldre sak i Cherokee'en, men den mangler: a) Mulighet for å tilkoble +12V sigarettenner kobling, for å supplere når batteriet er tomt. b) God støydemping. c) Aux output for uttakk til f.eks. GoPro video fra cockpit. Noen som har noe å anbefale? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sigtronics f.eks. burde vel ha noe passende. Syntes det er kjekt med varianten der man man utvide fra to til fire ved behov og har en egen boks til de bak. Slipper fullt så mye ledningskaos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, jeg har kikket litt på denne som i grunnen oppfyller de fleste av kravene:
https://www.aircraftspruce.com/catal...rt_intrcm1.php Vi har fast Sigtronics intercom i begge de andre Warriorene som går i Bergen Aero Klubb, og har egentlig god erfaring med merket. Dog lurer jeg på om det finnes noen med innebygget støyfilter for generatorstøy? Jeg har sett en del moduler man kan sette inn mellom phone jack og headset, men jeg vil egentlig redusere mengden "dill dall" som henger rundtom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det vet jeg ikke desverre ikke noe om. Har generelt ikke vært så plaget med støy fra generator på de jeg har fløyet, men mulig det er bedre shielding fra generator i utgangspunktet.
Denne her er vel noe tilsvarende som den fra Sigtronics. HM 400 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Portabel antenne til Kinetic SBS-1 | L1011-385 | Register- og ATC-Forum | 3 | 20-07-2013 09:00 |
Seter i MD-81/-82 | ThePlanespotter1 | Småprat | 6 | 29-08-2012 18:44 |
Seter i LN-NOT | grindstein | Flyforum | 20 | 06-06-2010 14:13 |
FOT: Portabel kildekode | Utflyttet | Flyforum | 0 | 03-08-2007 21:22 |
OT: Portabel hårddisk f-up | Savipix | Flyforum | 4 | 03-07-2006 09:19 |