![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nå har jeg aldri vært i Mexico City så behovet skal jeg ikke si noe om
Quote:
Prosjektet ser litt stilig ut |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ved første øyekast ligner det på flyplassen i Beijing.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvorfor hele 6 rullebaner? Har de sååå stort behov liksom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
6 høres mye ut, 4 hadde kanskje vært nok - men det er ikke slik at dobler man antall rullebaner, så dobler man kapasitet. I dag har den to, men de har vært maksimalt utnyttet i snart 10 år. Men har man muligheten så er det kanskje greit å bygge ut så pass mye så man slipper krangel med bøndene neste gang. Det er vel mulig at flyplassen kan erstatte en del av GA-flyplassene også.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
prosjektet er med 6 rullebanen, men det betyr ikke at de skal bygge de med engang
for det jeg har lest i latin-amerikans forumene de skal starte med 3-4 baner og vis det er behov skal de bygge de 2 andre men det er en lengre fremtid |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
tu.no har en sak på dette i dag
http://www.tu.no/bygg/2014/09/09/fly...ar-en-terminal Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Emirates med Mexico City via Barcelona | Someone | Flyforum | 2 | 18-07-2019 06:28 |
Uhell på Mexico city? | C130 | Småprat | 1 | 27-11-2015 08:21 |
Arizona og Mexico | mikro | Reiseforum | 3 | 19-05-2010 15:34 |
Hotell nær London city flyplass (LCY)? | Chriscross | Reiseforum | 5 | 10-02-2010 21:36 |