![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Jupp, det er torsdag, og ONS er over! Så da kan man bruke noenlunde normal tid hjem fra jobb i dag! Ser ikke ut til å bli en travel dag, og man har gode forhåpninger om å være noenlunde i vater! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag. Prærieekspressen fra the big O crossing i dag. Planen etterpå er egentlig en middag på Nesodden, hvilket i såfall betyr båten fra Lysaker for første gang. Plan B er og dra rett hjem og finne frem joggeskoene og komme meg ut. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bonusjeger
|
![]()
Morgen fra OSL loungen. Fin tur ned til OSL tidligere i dag, nå bærer det videre til CDG med KLM via AMS. Endelig ut å fly igjen - alt for lenge siden sist (over 1 mnd).
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Fossum, 3 timer fra Knapstad til jobb i dag, buss for tog er noe j**** skit.
Skulderne er senket og neste sommers ferie er i boks ![]() ![]() Da kan man begynne og jobbe! Ha en fin torsdag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Gullkysten, ONS er "over" folk er på vei hjem og køene var fraværende imorges!
Sitter å planlegger høstens jobbreise program. Gullkortet er i sikte. Sola skinner. Kan nesten ikke bli bedre |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Sliter med månedsavslutning, men vi står da på og satser på at det blir bra. Har en god helg i sikte med litt ridetur,zip-line og "adventurepark" ![]() ![]() Ha en flotters dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flugmaður
|
![]()
God morgen fra kaia!
Akkurat vært på infomøte om turen til Nürburgring vi skal på om 2 uker, og gleder meg noe sykt! Ha en fin dag folkens ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Over halve arbeidsdagen over, men etter snart 17 år med tidlige vakter er det siste 06-vakt i morgen. Fra mandag skal jeg jobbe vanlige arbeidsdager. Det blir bra! Men først: Dagens dont!
14 dager til Whiskytour! God torsdag ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Fredrikke kantine på UiO. Her har man allerede hatt dagens første og siste forelesing, men er fremdeles nok å henge fingrene i ellers i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord - sola skinner - det blir 20 grader -
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen ... her er allerede air-condition'en på for fullt, og bikkjene ligger fornøyd under vifta. Snart igang med ukens andre og siste arbeidsdag og i morgen tidlig går turen til Myrtle Beach for noen dagers besøk hos eldstesønnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
En travel uke så langt og den slutter ikke før søndag. ONS og planlegging/gjennomføring av Flydag 2014 på Sola på lørdag gir ikke mange timer til overs i døgnet nå. Det blir litt av hvert å se på Sola fra 10.00 til 16.00. Møt opp med familien og nytt årets flyhappening her i sørvest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra Stavanger. Egentlig litt sløv etter reisedag i går. Men har fått unna en del i dag også. Blodbanken fikk blant annet et besøk i morges. Nå har jeg fått litt mat i magen og drar i gang med litt indretjeneste før jeg får besøk av en kompis senere. Ha en fortsatt fin dag forumister! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da er ONS ferdig å det har vert en tøff uke så nå blir det å få litt søvn og blir nok en helg uten alkohol. Messelivet med tilhørende middager og fester er hardt. Bare få dager igjen til DXB tur og.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra OSL. Ikke sett så lange køer her siden vekterstreiken for noen år siden, helt på trynet dette!!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]() ![]() Last edited by LN-MOW; 28-08-2014 at 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Sola. At ONS er over merkes godt, i dag har det blitt skrevet mange "standby"-tags. Og det til og med på Pandion... Jepp, ONS-deltakerne ville gjerne komme seg tidlig avgårde.
I det minste slapp jeg fra kaoset med vettet i behold. Tror jeg... ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 18-09-2014 15:48 |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 8 | 19-12-2013 18:35 |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 31-10-2013 22:45 |
God torsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2012 02:51 |
God Torsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 16 | 27-09-2012 22:29 |