![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Det sies at dette er en av verdens beste lufthavner. Kan si meg enig i top 10, men så langt har SIN vært mye, mye bedre. Uansett bedre enn samtlige europeiske og amerikanske, så kan egentlig ikke klage
![]() 2,5 uker i PEK, FNJ, XIY og nå her er over. Mange høydepunkt og interessant opplevelser, og det fortsetter med KE901 og deres A380. Lever opp til nicket mitt i dag, heheh! Ha en flott mandag, det skal jeg! 12 timer med 380-kos!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Mongstad, no er vi heldigvis ferdig med 84 timers natt uke. Skal bli godt å komme seg hjem å sove noen timer. 11 dager fri skal nytes i finaværet som er meldt her på vestlandet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Ser ut som jeg må begynne dagen på HQ, så får man se om jeg kommer meg ut til skogen etterhvert eller ikke. Håper og få til en løpetur i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FlyKirurg
|
![]()
God morgen fra Rygge.
Litt småfriskt i dag, men i det minste har regnet holdt seg unna i noen timer nå. Flytrafikken virker til å gå normalt. Ryanair har rast avgårde på rwy 30 siden jeg sto opp. Etter jobb blir det litt gjøremål innendørs, samt en løpetur før man benker seg ned med Premier League i kveld. Ha en fin mandag.
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud mornings fra Oslo nord. Dagen er som mange andre starter på uka - rapporteringer for sist uke. Ingen flyaktivitet enn den jeg ser fra kontoret - ser at man bruker 01 banene på OSL i dag ( morgen)
Ha en god dag i solen, skyggen og eller regnet ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flugmaður
|
![]()
God morgen!
Livet på kaia er meget rolig i dag, så jeg sitter egentlig bare å planlegger den ekstra dagen jeg har i Dubai. Ha en fin mandag dere!
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Back to reality etter ei heftig helg....begynner å komme seg nå ![]() Ha en bedre dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Goooood morgen fra BA763. Spill ny kabin i A320'en og all frykt for nedgradering er borte. Setene er deilige og layouten er den fjongeste nye eurokabin jeg har sett.
skikkelig classy, og som vanlig har jeg rad 1 for meg selv. Good times. The Club House neste. Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Travel uke , ONS14 betyr mange aktiviteter for mitt vedkommende. Det blir lange dager. Uken avsluttes med Flydagen 2014 på Sola Flystasjon lørdag. Her pågår mye planlegging i øyeblikket. Det blir litt av hvert å se på for publikum. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettemiddag fra Fjellhamar
Her er uka godt i gang. Super hektisk mandag her, med tonnevis av opprydning etter at ene terminalen som benyttes på Gardermoen fullstendig har kollapset siste ukene. Så vi har avvik hos dem ut av ville f.... Men men, vi har fortalt dem i relativt store bokstaver hva vi synes om det, og flyselskapene er heller ikke så godt fornøyd med den tjenesten de kjøper der... Men uansett så er det bare en ukes tid igjen til stumpen sette i et hyggelig business sete hos Emirates neste tirsdag... så skal nok overleve tiden i mellom ![]() Husk, at selv om det er mandag i dag, så er det kun to dager igjen til Onsdag, og da er vi hallveis i uka ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God rett over lunsj fra det Sørlandske!
Ble dårlig søvn i natt, så er egentlig trøtt som en strømpe her. Men med mye aktivitet på kontoret holder man seg da våken. Satser på en ettermiddagslur etter jobb. Eneste dagen på kontoret denne uka, da det blir reising resten. Så da går vel denne uka også temmelig raskt. Fortsatt god mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Incheon | TriStar | Flyforum | 20 | 16-03-2018 18:33 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God mandag fra Incheon | jameson82 | Flyforum | 12 | 25-11-2013 17:40 |
Mornings fra Incheon | Fly med oss | Flyforum | 13 | 31-03-2013 21:13 |