![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
I følge http://www.sas.no/EuroBonus/Om-EuroBonus/Medlemsnivaer/ kan Eurobonus Sølv medlemmer ta med seg inntil 4 familemedlemmer på lounge om sommeren (tom 31. august), men for innenriksloungen er det følgende forbehold "NB! SAS Lounge innland er ubemannet, her er det kun mulig å ha med 1 en gjest."
Jeg skal reise neste helg med tre barn og har 4 timer innenrikstransitt på OSL. (Ungene vil hver for seg kvalifisere til sølvstatus i løpet av den reisen.) Kan jeg gå inn og ut av loungen tre ganger for å få inn alle tre? En annen ting: selv om jeg kvalifiserte til sølvstatus for en måneds tid siden har jeg ikke fått nytt kort ennå (men statusen er oppdatert i appen og på nett). Kommer jeg inn med EBB-kortet? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Innenrikslounge i Norge | Basse-HAU | Småprat | 72 | 15-02-2014 17:29 |
SAS med vennetilbud (Splitta frå SAS mot overskot) | Ramgad | Småprat | 12 | 21-12-2013 21:44 |
SAS sin norske website (sas.no) med kroniske HTTP/HTTPS-problemer (m.m.) | Utflyttet | Småprat | 41 | 07-01-2012 16:58 |
SAS med felles kommersiell enhet - ledet av ny norsk SAS-direktør | FlightDeck | Flyforum | 11 | 15-02-2010 23:29 |