![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2010
Posts: 200
|
![]()
For en stund siden skulle jeg og dama en tur til Amsterdam og jeg var dum nok til å booke billetter med KLM (aldri mer).
Flighten ble kansellert, vi fikk tilbud om ombooking neste dag, men det var ingen vits, så vi valgte å få billettene refundert i stedet. Etter å ha fylt ut skjemaet på hjemmesiden deres der man må "søke" om refusjon, gikk det flere uker før jeg fikk svar om at billetten var refundert. Når jeg så nærmere etter, så jeg at de kun hadde refundert den ene av to billetter. Sendte mail om dette, men fikk til svar at i følge deres logg var det kun booket en billett. Jeg sendte da kopi av bekreftelsen på at jeg hadde booket to billetter og fikk svar om at søknaden måtte behandles på nytt og at det kunne ta opptil 8 uker før jeg fikk svar. Nå har det gått 11 uker, og fortsatt har jeg ikke fått svar. Før helgen sendte jeg purring via mai, men har fortsatt ikke hørt noe. Jeg begynner å miste tålmodigheten med dette selskapet nå. Makan til "kundeservice" har jeg ikke opplevd hverken før eller siden. Hva gjør man når et flyselskap regelrett stjeler på denne måten? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva gjør man når pushback traktoren svikter.... | enml | Flyforum | 0 | 26-06-2006 21:51 |
Hva gjør en A340 i FL350 når... | Thomas | Flyforum | 5 | 08-06-2006 18:00 |
Hva gjør jeg?? | storg | Flyforum | 7 | 20-05-2006 01:10 |