![]() |
|
![]() |
#1 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Color Line Larvik
Her har man kommet seg første steget på vei til sommerhus i Danmark. Neste blir Superspeed 2. Det vil jo også si at årets ferie er sparket i gang. Og det føles utrolig deilig. Ingen tvil om at det har vært en travel vår. Vår lille sjappe har jaggu blitt norges største og vi har plassert oss på kartet. Men det betyr myyyye arbeid og lange dager God lørdag ønskes alle ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Junior ligger i armkroken og døser. Enten har vi bare hatt flaks eller så han vi fått til sovingen om natten. Får vel få til en løpetur senere i dag. En uke siden sist så tror det skal gjøre godt. To kvartfinaler skal ses i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Drammen. Ca 4 og en halv time til jeg skal si ja til min Mia i Strømsgodset Kirke. Får vel komme meg opp av senga! Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
"God" morgen fra London, dette hotellet her er noe av det verste jeg har vært borti i vestlige land. Steinhard seng og absolutt null anerkjennelse av status. Da jeg kom seint i går orket jeg ikke å gjøre så mye med det og dama i resepsjonen i natt var en dame man typ ikke forhandler med. Burde nok valgt et annet Edwardian, men dette var billig til London å være. Skal forhøre meg om det er mulig å få et annet rom og forsøke å være litt ydmyk da jeg allerede tok en natt på steinhard seng. Er jo ekstrakostnader ved ekstra vask etc. Og at jeg bor "mye" på Radisson hoteller som statusen tilsier. Men da skal ikke den dama være der og det er hun neppe nå da hun sikkert har gått av vakt.
Last edited by Hypern; 05-07-2014 at 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Gratulere og lykke til Thomas! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra RVK!
Tror det blir en nydelig fight ned til OSY og TRD i sommersola. Nyt lørdagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra hovedstaden!
To og en halv time igjen i folkets tjeneste før det vanker pils og fotball ![]() Ha en strålende hælj!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Må vel gjøre litt ut av meg idag, da man etter planen skal sette seg på et fly tidlig imorgen, så da burde vel man putte noe klær og slikt i en sekk. Blir også en tur nedi gata for middag hos familie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Joker
|
![]() Quote:
God morgen fra London, her står jobb og tour de france på programmet. Ha en fin dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kenilworth rett ved British Museum
Denne dama er som tatt rett ut av et fengsel i USA. En skikkelig yo mama dame - de forhandler man ikke med Last edited by Hypern; 05-07-2014 at 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bonusjeger
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra SPU. På charter på vei hjem til Norge. SPU er en grusumt kaotisk for liten flyplass, men når du kommer inn i *A loungen med charterbillett (med Croatia Airlines) og EB-kortet, blir det plutselig litt bedre.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - her er det varmt og relativt høy luftfuktighet i dag. Nå en kopp kaffe og litt avslapping med en bok.
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grattis Fluxie!
![]() G'morgen fra terassen i vestsørøst. Etter saluttene i nabolaget i går kveld, har vi oppdaget at vår svære, tøffe, 45-kilos aussie-mix er en stor pusekatt. Han var livredd og kom seilende opp i senga for trøst da det kom en skikkelig smell. Jaja .. nå er det lyst og han er tøff igjen .... Lett bris og svært behagelig temperatur her på terassen. Intet kritisk som må gjøres i hagen, så her blir jeg en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God ettermiddag fra CDG, var i overkant pessimistisk og straffes således med ekstra lang ventetid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grattis Fluxie!!!
God morgen fra San Diego. Første dagen av guttetur er straks i gang. Får begynne pent med litt trim og frokost, før byen utforskes. Fabelaktig tur over med BA igår. De lagde iskasse med øl til oss i andre etasje, så det var full gass. Ha en fin dag
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Grattis Fluxie fra sunny Lillestrøm
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hotellet var visst fullbooka sa dem, var vist derfor jeg ikke fikk noe oppgradering. Grmpf, men fikk nå kjølt ned litt øl jeg tok med meg på veien over fra Duty Freen. Her blir det øl, powernap og fotball enn så lenge så får jeg bevege meg ut igjen for en pub. Men jeg kan skjønne hvorfor også. Er visst Dop De France i området her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra det Sørlandske!
Her har man hatt en slapp dag hvor man egentlig ikke har gjort noe i det hele tatt. Overskyet og regn ute gjør det temmelig lummert, men det er jo aldri å forakte å ha en slakedag heller. Nå skal det straks stekes biff. Og så skal det drikkes litt rødvin. Jauda! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Las Vegas!
Slapper av med fotball mens man venter på kveldens UFC-event på Mandalay Bay! Fått billetter nesten ringside, så blir morsomt! Droppet 30 årsfeiringen til den ene Kardashian-søstra på Tao i går, rett og slett for gammel for kaoset på nattklubbene! ![]() I morgen blir det møte med Brian May og de "orginale" Queen-gutta på legendariske "The Joint" på Hard Rock Hotel, DET er noe jeg gleder meg til! (Adam Lambert er "innleid" som kveldens vokalist på en intim klubbkonsert!) Ellers som vanlig her, ca 45 grader, kaos med folk som feirer nasjonaldagshelg (Independence Weekend kalles den her..) Nå mer fotball, så kan dagen starte for fullt... Kos dere, uansett hvor dere er! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |