![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg må slepe med meg noen ekstra dingser over fjellet i dag, og siden jeg bare er en enkel sjel og EBB nå om dagen så har jeg bare 1 bag med i billetten. Så da tenkte jeg at 1 ekstra bag er jo bare å ordne i automaten. Men den gang ei.
Kortleseren gjenkjente ikke et helt vanlige Visa/BankAxxept-kort fra DnB. Ikke MasterCardet. Naboautomaten sa det samme. Så SAS måtte jobbe litt mer for å få sine 199,-. Etter å ha blitt henvist til en skanke betjent av en hyggelig dame så har prisen økt til 299,-. De hadde fått klar instruks om at skal man betale med vanlige terminal er det 100,- kroner ekstra, selv om det er SAS sine egne automater som ikke greier å lese kortene. Helt fenomenalt. Kjør debatt! Er dette lov? Eier SAS skam? -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det har vel lite å gjøre med om det er lovlig eller ulovlig, men handler om det er god eller dårlig kundebehandling. Dette var nok i overkant firkantet behandlet. Ikke verre enn at du krever penger tilbake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Poenget var ikke refusjonen, men at de hadde fått klar instruks om at det var 100,- ekstra selv om det var SAS sin automat som streiket. Den biten er drøy.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
299,- er standard pris. På automat og web så er det rabatt siden du klarer deg på egenhånd. Terminalene er programmert til faste priser og kan ikke overstyres i utgangspunktet. Prosedyrene gis av SAS og ønsker du å klage så tar du det med SAS sin kundeservice.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Forundrer meg ikke at mange av automatene sliter, har selv opplevd mange av de som problematiske. Spesielt gjelder det den eldre typen som brukes en del steder fortsatt.
Om du klagde på feil ved automatene til personalet og så ble henvist til skranke som tok ekstra betalt er det i kategorien ekstremt dårlig service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
...og dette gjelder også om automatene ikke fungerer...? Utrolig dårlig service.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Eller dårlige IT-systemer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Dårlig service, ja. Send en klage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skal se om jeg ikke får sendt en henvendelse oppover i systemet, for jeg kjenner til at det er problemer med å få betalt ekstra bagasje på automatene. (samtidig som jeg er såpass "fersk" at jeg ikke hadde fått med meg at det var en prisdifferanse mellom nett/automat og bemannet skranke)
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Look on the bright side!
Jeg måtte ut med 499 per bag i fjor da jeg hadde et lite flyttelass på OSL-BCN ![]() De har da i alle fall forbedret seg litt ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
IT systemer er en del av totalservicen, derav dårlig service.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Selv vi som jobber i NSB kanselerer det ekstra gebyret når automaten ikke fungerer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sjekke baggasje helt frem til endelig destinasjon med SAS/AA? | Brandal | Reiseforum | 10 | 23-06-2014 23:57 |
Hva driver denne med? | triple seven | Flyspotting | 2 | 01-06-2014 23:14 |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
Hos oss betaler du ikke ekstra gebyrer! | MartinL | Flyforum | 44 | 12-08-2009 12:42 |
Ekstra baggasje Norwegian | Fluren | Flyforum | 12 | 05-01-2009 00:07 |