![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og da mener jeg ikke nødvendigvis frakt eller helikopter, også enkelte passasjerflygninger er sporløst forsvunnet. Eksempelvis har ikke KSU-ABZ-ruten blitt vist i ankomst- og avgangsoversikten på flere måneder nå, til tross for at den går normalt, ligger inne hos andre (FlightStats, Flightradar24) og vises på skjermene på selve lufthavnen.
Hva skjer? Last edited by flyKSU; 22-06-2014 at 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser at KSU - ABZ-ruten ikke er lagt inn på Avinor, så det er ikke noe rart at den ikke vises på avganger/ankomster. Hvis dette er et problem for deg kan du jo trossalt kontakte dem ellers er det jo sikkert noen her inne som jobber i Avinor du kan spørre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ikke akkurat et problem for min del, men jeg synes det er litt merkelig at en ordinær passasjerrute ikke vises i ankomst- og avgangsoversikten. Kan jo godt hende det gjelder flere ruter andre steder òg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er handling- og flyselskapene som står for innholdet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Joda, jeg ser ABZ ikke ligger inne under «direkteruter». Synes imidlertid det er litt merkelig at Avinor ikke ruller infoen ut på nettsidene sine. Den vises på monitorene på selve lufthavnen, og ruten går; så nettopp en ERJ fyke over hustaket her. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er visst noe som heter ASM melding. Mener det var det. Om denne meldingen ikke er innsendt til det rette systemet så kommer ikke flighten(e) opp på avinor sine sider. Riktig som MOW skriver at det er handling/flyselskap som skal sende inn meldingen. Forøvrig ikke bare på KSU at dette er et gjentakende fenomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
ATA inn i CH11 og stopper alle flygninger | Someone | Flyforum | 35 | 03-04-2018 17:07 |
Hvorfor flyr ikke Ryanair på andre Avinor-flyplasser enn Haugesund? | Tarzan | Småprat | 18 | 18-08-2014 20:00 |
Alle flygninger fra(/til) TRD i morgen? | LN-NGT | Register- og ATC-Forum | 14 | 14-06-2013 11:50 |
Hvorfor viser ikke Avinor helikoptertider på sine nettsider? | flyKSU | Flyforum | 1 | 31-01-2010 09:32 |
Aerolinheas Argentinas stopper alle flygninger | dc-8-63 | Flyforum | 3 | 03-04-2008 21:59 |