![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra Færøyene. Skal med morgenflyet til køben hvor jeg skal sjekke om gulletasjen er gjort om til lekeland.
Ha en god en alle i vest- og østerled.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Flyr du med Atlantic?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Overskyet og ikke de helt store temperaturene. Med tanke på at middagen blir på Solsiden så hadde jeg ikke hatt noe i mot litt knall sommervær. Innen den tid må vi i en barnedåp, samt bilvask og en god løpetur står på agendaen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Joda, SK codeshare. På boardingkortet mitt videre fra Køben står det at jeg er gull i både Eurobonus og Oneworld. De skal muligens kompensere for at det ikke er noe lounge på Færøyene. Kun en eneste gate her på flyplassen, men wlan fungerer som bare det uten noe tull eller registrering.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. I og med at sommeren er satt midlertidig på vent er det en fin dag for inneaktiviteter som Formel 1 og fotball. Så får man se hva man finner av råvarer til dagens middag. Ingen planlagte reiser neste uke. Ha en aldeles fortreffelig dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Fra Nuuk, elller lengere nord? Trodde folk kledte seg skikkelig ved reise dit.
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
... Eller Grønland i Oslo?
![]() God morgen fra bondelandet i SC. Dagens målsetting er å komme seg hjem før USA-Portugal. Oppskrapet og øm etter basketak med busker og kratt. Stopper nok i Gainesville og napper med oss en bøtte kylling fra Bojangle's ... God fotballmat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen, fra litt sydøst for Grønland. 15.3 grader. Herlig sommer! Det blir indretjeneste og ikke så mye annet. Hvalbiff til middag. Det er alltid et høydepunkt! God søndag!
Fikk gjort litt andre ting også. Det slo meg at flybillett "heim" til jul måtte bestilles. Norwegian skulle ha noen få kroner mindre enn 2.000 på de aktuelle dagene, SAS noe mindre. Men sparte i alle fall godt og vel 1.000-lappen på å svi av 10.000 eurobonuspoeng. Last edited by AirbusTrond; 22-06-2014 at 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Egon Ullevål Stadion. Noe sen lunch etter tilbakevending fra Nordmarka. Man innser først at de bakkene er relativt bratte når man sykler dem nedover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her har det vært en slapp dag så langt. Ble litt sent i natt ettersom jeg var veldig tørst. Men nå må jeg visst igang med både transporttjenester og indretjenester. Er det rart jeg drikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Tenkte 13 minutters ekstra venting på NSB var verdt 110 kr spart til Oslo. Og slenger de plutselig opp "20-25 min delay".
![]()
![]() |
#12 |
Star Alliance only.
|
![]()
God ettermiddag fra OSL.
Helt stappfullt i avgangshallen. Kom meg ikke fra Flytoget til SAS-skranker, så måtte gå helt ut til bussene for å komme meg dit - og deretter rundt Charter-skrankene før jeg endelig kom til Business Check-in. Mye kø også her. Selvfølgelig, sommerferien har begynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Hvordan det er for studenter er sikkert en studie verdt.
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, ikke som student, men tror ikke vedkommende er student... :-D
Last edited by AirbusTrond; 22-06-2014 at 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God pollenfylt ettermiddag!
Kusine_av_damen_bursdag på Nordstrand er gjennomført, nå ligger man på sofaen med hodepine og slafsenese fra en annen verden. Regner med det blir litt VM nå også får man se ann formen før man "skal" på vakt 08:00 in the morning. Sjallabais!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Har hatt en fenomenal helgetur i båt på Øyern, og som vanlig gjort betydelig mer enn jeg bør og hårfint mindre enn jeg hadde lyst til.
Nå er det vel straks noe mer fotball. Ha en fin kveld
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Rochester | WF789 | Flyforum | 9 | 03-03-2019 16:50 |
God Søndag fra koloniene | LN-RTP | Flyforum | 18 | 21-02-2019 15:08 |
God søndag fra over Irak | kimpe | Flyforum | 18 | 10-10-2016 23:36 |
God søndag fra Yangon | robertaas | Flyforum | 22 | 20-03-2016 20:36 |