![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
Location: GLA/EGPF
Posts: 4,644
|
![]()
BA har lansert sitt nye interiør som skal rulles ut til hele flåten i løpet av et år
http://www.businesstraveller.com/new...cabin-interior Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,928
|
![]()
Ser ut som det justerbare armelenet på ABC-raden forsvinner.
Uansett følger nå BA etter alle de andre, og er bare overrasket over at det ikke er gjort før |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2011
Location: Norge/ litt omkring
Posts: 1,295
|
![]()
Hadde håpet de instalerte ekte C klasse seter som de har i resten av verden utenom europa. Men det er vel helt utenkelig da europeiske selskaper ser ut til å bli som FR alle sammen om få år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,928
|
![]() Quote:
Så lenge ikke nok er villige til å betale for det det så er det heller ikke noen god butikk og installere det. Spesielt ikke siden det vil ødelegge fleksibiliteten og øke kostnadene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Apr 2011
Location: SVG
Posts: 1,833
|
![]()
Dårlige nyheter. Syns setene på BA short haul i dag er både stilige og behagelige. De nye setene ser langt fra like komfortable ut. Men det er vel den veien med slimlineseter det går generelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,695
|
![]()
Dette er vel enda en variant, de har jo allerede en (eller to?) typer med slimline/ikke-trekkspill-seter
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Joker
Join Date: Jun 2013
Location: OSL
Posts: 1,092
|
![]()
Ser greit ut, sålenge business har garantert ledig midtsete (?) er det godt nok for min del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Bonusjeger
Join Date: Apr 2012
Location: Oslo
Posts: 788
|
![]() Quote:
+1.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Jeg har prøvd disse setene på LHR-GIB med 30" per rad og det er så lite beinplass at den dagen dette kommer på BGO-LHR er det på tide å finne andre løsninger. 2-3 timer på LHR-GIB var helt ubrukelig, det er ikke plass til å sitte helt vanlig rett opp og ned.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,695
|
![]()
En liten ting som slår meg når jeg leser et par artikler i pressen er at man fokuserer mye på at pitch reduseres fra 34" til 30", noe som er korrekt, men hvem bryr seg om de 4". Det som betyr noe er jo hvor mye benplassen reduseres! Ser ut som både BA og pressen går på samme feilen hver gang, fokuserer på reduksjon i pitch og ikke i beinplass. (Som antagelig er 2-3" i dette tilfellet)
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Sant nok. Men etter å ha prøvd de gamle trekkspillsetene som vi har i dag på BGO-LHR og å ha prøvd to varianter av dette nye produktet på LHR-GIB og GIB-LHR, så er det en enorm reduksjon i beinplass. På returen fra GIB hadde jeg den nyeste varianten av disse nye setene, og da klarte jeg ikke sitte med knærene rett frem.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
|
![]()
Når pitch kommer ned under 30" (for meg) så er det veldig ubehagelig, selv med de nye setene om man er lang. Sitter man så trangt at man ikke kan ha knærne rett frem så sitter man veldig ubehagelig. Knyttnevetest er for meg ikke veldig viktig, 1 cm klaring til knærne gjør underverker i forhold til å ha dem most inni setet forran. Tilgjengelig benplass er faktisk noe av det som er med på å pårivke mitt valg av flysellskap om jeg skal reise lengere enn en drøy time, dessverre er det så stor blanding i alle sellskaper at det er ikke veldig lett å sikre seg, men man vet hvem som skal unngås...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med nytt interiør og nye uniformer | Navigator | Småprat | 8 | 03-12-2015 10:33 |
Ryanair med nytt interiør | LN-MOW | Flyforum | 1 | 12-03-2015 23:00 |
Thai med nytt interiør | Fly med oss | Småprat | 7 | 01-02-2014 10:48 |
Nytt interiør i SAS 737? | LCH | Flyforum | 19 | 07-06-2009 13:21 |
Turkish med nytt interiør | Blubird | Flyforum | 19 | 23-09-2006 00:53 |