![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det noen som har kjennskap til turer til Sri Lanka med Ving eller Apollo? Har de i det hele tatt noen verdiøkning her i forhold til selv å bestille fly og hotell?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva mener du med verdiøkning?
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Med verdiøkning mente jeg noe av verdi for de som reiser og ikke bare en økning av prisen. For eksempel er det veldig uklart hva deres "lokale representanter for vår agent" er og hva de kan tilby av tjenester og oppfølgning. Betyr det bare at man må forholde seg til standard tjenester fra selskapene de har bestilt fly og hotell fra eller er det noe mer som tilbys her i form av en slags lokal reiseleder?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Reist mye på Sri Lanka. Skal du til Colombo ville jeg bestilt fly og hotell selv.
Bor du på fine hotell andre steder er dette også ok om du reiser med tog. Usikker på hvordan tilgjengelighet er på togreiser. Leie bil med sjåfør via feks hotell er god løsning og forholdsvis rimelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tittet på Ving og ser det er Qatar og skyhøye priser.... Ikke charter....Uten å vite noe , ville jeg kjøpt alt i "løs vekt"...
Landet er greit å reise i , vel har kun vært der i 1973 og 1977 med Ving og Tjæreborg og morsomme hopp og sprett charter , DC 8-55 fra Scanair og B 727-200 med Sterling...( he he Sterling brukte også Caravelle en tid, med stygg sak i Dubai tror jeg ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
For utflukter vil jeg heller joine en organisert utflukt for eksempel til Sigiriya med skikkelig guide.
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Joda Hikkaduwa er greit, men Kandy er et must også...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Selv snorklet i sør, men det er ganske mye skader på korallrev etter tsunamien. Jeg ville booket utflukt på hotellet om du bor på et bra sted. Sørover er det helt fint å ta toget fra Colombo, men pass på verdisaker på jernbanen. Styr unna 3. Klasse. Hotellet henter helt sikkert på flyplassen om du ønsker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Beklager OT, men min bror jobbet som flytech i Sterling i "gamle dager" og fløy til Sri Lanka flere ganger med deres 727.
![]() Han skryter godt av landet og strendene der. Husker han sa den gang: Ta med toalettpapir i håndbagasjen om du skal langt med tog eller buss... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Galle er en sjarmerende by,holdt på å kjøpe" hus og hotell" (Bokstavelig talt) der for 10 år siden,er glad jeg ikke gjorde det,dette var ganske kort før sunamien!!!
Last edited by geirfugl; 12-06-2014 at 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sri Lanka - generell tråd | SudCaravelle | Reiseforum | 10 | 25-11-2019 12:32 |
British Airways gjenåpner rute til Sri Lanka | FlightDeck | Flyforum | 2 | 20-08-2012 17:00 |
Ny LCC på Sri Lanka | CK | Flyforum | 2 | 04-01-2007 07:56 |
Air Deccan starter datteselskap på Sri Lanka | CK | Flyforum | 0 | 18-11-2005 08:05 |
India og Sri Lanka | LN-FOC | TripReports | 4 | 01-02-2005 08:04 |