![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lurer på å dra med familien (2x store og 1x 8åring) på tur neste sommer.
Foreløpig har jeg sett på Lufthansa ca 15,5k t/r. Er det noen som vet hva som kan bli benyttet av maskiner på denne ruta til neste år? 346, 744, 748??... Det andre er: er det noen som har noen gode tips til en bedre måte å komme seg til Orlando? Icelandair flyr nesten direkte som Lufthansa, men er litt dyrere (prøvde dem med Saga-class for et par år siden). Eller; finnes det noen "geniale" triks, kjøp av bonuspoeng eller noko i den stilen som kan gjøre turen mer behagelig? Ble litt rotete her, men er åpen for alle gode tips og ideer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flugmaður
|
![]()
Jeg flyr alltid SAS/united til Orlando, OSL-EWR-MCO, og upgrader til business med optiontown. Går vel ikke an å bestille hos SAS ennå, prismessig har jeg hatt billetter fra litt under 4000, og opp til ca 6500. (Pluss optiontown)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kommer sikkert til å bli skutt nå, men Norwegian sin direkterute?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Vet du at sommeren er helt feil sesong å dra dit? Det er regntid og varmt og klamt.
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Varmt og klamt og overfylt av mennesker. Ofte er det tordenvær om ettermiddagen og da stenges badeparker og berg-og-dalbaner i en time, eller to, eller resten av dagen ...
Parkhælvetet er best om våren og høsten og utenfor skoleferiene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
[QUOTE=robertaas;936006]Vet du at sommeren er helt feil sesong å dra dit? Det er regntid og varmt og klamt.[/QUOTE
"Problemet" er norsk sommerferie fra skolen..... er ikke så mange andre muligheter. Klamt og varmt er helt ok. Stortrivdes forrige gang i østen med +39 og torden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
OptionTown er vell SAS sin offisielle partner for å oppgradere reisende til høyere klasser enn de opprinnelig kjøpte med billetten. F.eks SAS Go til SAS Plus og Business. Finnes en egen tråd om det her på forumet om du vil sjekke det ut
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Det er måten du oppgraderer deg for hos SAS, fra GO til eks Plus el Business for penger.
http://www.sas.no/alt-om-reisen/for-.../oppgradering/ Står godt beskrevet her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=73591 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg var i Orlando rundt oktober tider og kan anbefale det
passe nok med mennesker og god temperatur... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bonusjeger
|
![]()
Det skal vistnok (i følge en del på businessclass.se) også være mulig å kjøpe en oppgradering på flyplassen for penger (ikke poeng). Men OT er vel rimeligere.
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg slo til da United for ikke så lenge siden lå under 3k til Orlando. Og februar bør være en fin måned og det er jo vinterferie da. Påsken burde også være bra.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spørsmål angående EK152 29/30 sep | mcduck | Register- og ATC-Forum | 2 | 15-11-2013 20:25 |
Spørsmål angående gater på Gardermoen | TheEirikK | Flyforum | 9 | 09-04-2012 19:23 |
Spørsmål angående A380 | OSL-MRU | Flyforum | 4 | 28-01-2010 09:49 |
Spørsmål angående Delta Airlines? | kristian413 | Flyforum | 4 | 13-02-2009 13:14 |