![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Siden denne overskriften var dekkende så spør jeg i denne tråden ;-)
Nå som US airways har gått ut av *A, har folk merket at det er flere ledige seter i F og C hos *A?? Eller var det ikke så mange som drev å kjøpte miles at tilbudet ble påvirket i stor grad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]()
En ting er sikkert; Transatlantisk (Les USA) i sommer er det fremdeles helt tørt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Si ikke det..
Har fått 2 seter på business t/r IAD med SK jeg, avreise 24 Juli, hjem 15 Aug.. Så det går an om man er oppmerksom. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trangsynt
|
![]()
Transatlantisk er det verre enn noengang. Der har det ikke hatt noen virkning. Og USA innenriks er det nesten plent umulig å få noe, spesielt kyst til kyst. US Airways hadde mye ledig, nå er det kun UA, og de er ekstremt gjerrige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bonusjeger
|
![]()
Så folk mener at UA tilbød flere bonusseter over dammen, enn deres kunder tok opp?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bedre tilgang på award som EB Gold/Diamond? | TommyL | Reiseforum | 9 | 13-03-2014 09:46 |
Ny forskrift på høring: Bedre reiseopplevelse for funksjonshemmede som skal fly | LN-MOW | Flyforum | 13 | 03-07-2012 21:15 |
Flere enn meg som er ute og flyr i totalt mørke | Dag Viking | Flyforum | 3 | 25-11-2005 23:48 |
Ikke bare Nidar som er tidlig ute... | EB | Flyforum | 16 | 11-10-2005 20:07 |