![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Her lurer jeg veldig på hvorfor online checkin for Aeroflot som skulle åpnet for halvannen time siden enda ikke er åpnet. Ikkeno frokost før det er ordnet.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand.
Her klarte jeg å kjøre litt for fort inn i fartskontrollen for et par timer siden... huff, 80 km/t i 60 km/t ble 4200kr ut av vinduet. Sjekket dashcamen og det kunne vel blitt enda verre: www.youtube.com/watch?v=RUKEtrz6cU8&hl=en
Jaja, nå er herved julebordet til Agder politi støttet. Ha en fin dag folkens og hold fartsgrensa! Last edited by mcduck; 03-05-2014 at 05:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Joker
|
![]()
God morgen fra Drammen - på flytoget - retning OSL. London 07:50. Kan ikke huske sist jeg har hatt så god tid på flyplassen, men jeg våknet og hadde ingenting bedre å finne på... Tenkte jeg skulle prøvesitte alle de nye stolene i gullstuen.
Ha en brillefin fridag/jobbdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morning far Palma de Mallorca - hjemreise med DY1737 i dag. God helg.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Bucuresti.
Nuvel, i dag skulle jeg ha tatt meg en spottings, men siden gårsdagen var en eller annen helligdag i Romania, så var flyplassadministrasjonen stengt. Så da blir det ikke noe spottings på meg i dag. ![]() ![]() Så da blir det andre ting på agendaen i dag. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Ser ut som solen titter frem og det høres ut som svigermor har begynt romstrere nede på kjøkkenet. Hvilket jeg tolker snart betyr frokost. En løpetur her på øya er planlagt, samt det ser ut som jeg må fyre opp VPNen ila dagen også. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslofjordens solkyst, altså motsatt side av der Someone er.
![]() Ha en flott lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Står opp til nok en herlig (NOT!!!) snøværsdag i mai - nå er det nok. Ellers blir det nok en rolig dag for å komme ordentlig på beina etter operasjonen for noen dager siden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Høres litt mer spennende ut med Teheran, men jeg kompenserer med å drikekke en Oppigårds Indian Tribute (Harry-øl) før kl 14, som belønning for utført indretjeneste (støvsuge og sette ting inn i oppvaskmaskin). Nå skal jeg bare handle litt småting før kveldens andebrystmiddag (Harry-and) med Harry-Barlo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag, sitter klint inntil veggen her for å unngå den sure vinden. Når den ikke får tak så funker solen strålende. Fortsatt god helg!
![]() |
#11 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
God ettermiddag fra Kristiansand, her er det forsatt kjølig og sola har takket for seg for i dag. ATPL-teori i motsetning til sola, forsvinner ikke av seg selv så da blir det litt Aicraft General Knowledge for resten av dagen. I morgen venter det en flytur med noen reiselystne bekjente og VFR-natt utsjekk. Ha en fortsatt fin lørdag alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God etterfrokost fra Lillestrøm. Straks bærer det ut for å få litt utepils i solen.
Neste uke helt uten reiser ![]() Ha en strålende dag
![]() |
#13 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
Det var jo knall kjipt ![]() Men kan tro politiet koser seg nå....."der har vi en..YES", tenke de vel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Travel dag vestpå .. traktoren er mosjonert, det som er a gress på våre 12 mål er trimmet, og nå blir det en runde for å shoppe dyrefor bl.a .... Kanskje noen andre kornprodukter også ..
![]() I morgen blir det en tur til SC for å feire morsdag en uke før tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Chicago! Sete 32H ble byttet ut med 1H hos servicesenteret på ARN, og gjorde at turen over ble riktig så fin. Ut og traske litt i nabolaget på jakt etter en sen lunsj nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 17 | 26-08-2018 14:20 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra hovedstaden | Someone | Flyforum | 16 | 19-06-2016 07:10 |
God søndag fra Tehran | Hypern | Flyforum | 14 | 24-05-2015 19:57 |
God lørdag fra Tehran | Hypern | Flyforum | 15 | 23-05-2015 23:05 |