![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel, kveld her, men en god en.... Ønsker dere god lammestek med rosmarin, Trond ?
Blir vel spareribs for oss. Lammet er i frysen hjemme for neste søndag... Huff, skrekk og gru, her har også kinesere invadert byen. CA har begynt å fly flere ganger i uken og nå i disse dager starter HA tre ganger i uken til Beijing med 332. Vel, de kan sees og høres overalt . Fotgjengerfelt gjelder ikke hvis de har en har åpen Mustang.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Joker
|
![]()
God morgen fra elvebyen Drammen. Bruker morgenen til å finne en leiligihet i Hong Kong som skal brukes som base for prosjekter i Asia frem mot sommeren. Ellers refresher jeg BA-kontoen hvert 5 minutt for å se om ny status er på plass, men det ser ikke ut til å hjelpe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God dag fra Bangkok. Siste dagen i dag, så avslapping står på programmet. Avgang med Finnair i morgen tidlig, så det blir ikke mange sprell på meg i kveld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Etter frokost blir det å pakka sakene og komme oss hjem til Oslo for en pit stop. Skiklærne skal byttes med mer sommerlige før det bærer opp til OSL og Radisson Blu hvor natten skal tilbringes. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Palma de Mallorca. Ankom øya sammen med 98.000 andre i går. Årets mest travle dag kunne man lese i lokalavisen mens man spiste en helt ok frokost på Hotel Saratoga. Er newbie her, så etter litt byvandring i går blir det en liten biltur oppover vestkysten i dag. Ønsker alle aldeles fortreffelig dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ååååååååååh... fra Lillestrøm.
Vokne opp og tasse ut til et hav av tomme ølbokser, Jägerflasker, Whiskeyflasker og en million tallerkner, kopper, stekepanner, kjøkkenmaskiner og rot. Blæææææææææææææh. Hvorfor gjør jeg dette? Og hvorfor fikser jeg ikke vaskemaskinen som røyk for 3 år siden? Disse og andre eksistensielle spørsmål må jeg stille meg i dag. Ha en fin dag i solen.
![]() |
#7 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'mooorgen fra vestsørøst. Her er det Nidar Påskemarsipan og Skipper Lakrisbåter i påskeegget. Ikke lenge for man høgger innpå! Arbeidsdagen sparkes straks igang. To dager fri venter på den andre siden. NBC kjører tre kamper back-to-back i dag, så hodet vris jevnlig mot høyre .... Solen skinner og det blir nok også en omgang i konekoker'n i kveld. Fortsatt god paasche! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad påsk fra vestnordøst (?). Frokosten er akkurat inntatt og vurderer å sprette øl snart. For Liverpool selvsagt. Politisk ukorrekt ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Rosmarin ble jeg snytt for denne påska. Kanskje bør man reise dit rosmarinen gror neste år. Er vel siste påska jeg jobber på denne måten, åkkesom. Men greit å jobbe når man først er i Oslo, for her er er det ikke mye å finne på. Og så savner jeg to ting i livet når det er april: Balkong og bil.
Nuvel, her er det i alle fall ikke mange kinesere som ødelegger stemningen. Får vel se litt krim på NRK nå for å få litt input på hva påsken egentlig handler om, krim... God påske videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-12-2015 00:01 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 15 | 19-12-2015 19:00 |
God mandag fra Honolulu | kimpe | Flyforum | 21 | 04-08-2014 23:31 |
God påskesøndag | kekker | Flyforum | 19 | 01-04-2012 20:50 |