Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 17-04-2014, 22:18   #1
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Dream Baby Dream - The Påsketur 2014

Siden jeg har flydd et par flighter i dag, får jeg taste ned noen ord igjen, sånn som jeg har for vane å gjøre. Tittelen er nok en sang, opprinnelig av et band kalt Suicide, som jeg neppe hadde hørt om hvis det ikke hadde vært for at Bruce Springsteen valge å covre låta - først alene med trampeorgel på Devils & Dust-turneen for snart 10 år siden, for deretter å spille den inn på albumet "High Hopes" som kom ut tidligere i år.

Det er ikke så mye "Baby" involvert i turen, men litt mer "Dream".

Planleggingen av turen begynte egentlig med en litt spontan booking av en flybillett litt utpå høsten i fjor - en enkelt enveis flight -, for deretter å legge hele prosjektet litt på vent, av forskjellige grunner. Først godt uti februar var det at ting "løsnet", og jeg booket resten: Komme meg til begge ender av den aktuelle flighten, og deretter bruke litt lenger tid enn nødvendig på hele turen.

Nok om det.

Turen begynte med at jeg pakket det meste kvelden før, og slang baki bilen på veg til jobb, siden planen var å reise til Maura etter jobb, og overnatte hos moderen. Det var av den enkle grunn at flyet mitt gikk klokken 10. Første buss fra Neskollen ville være på OSL ca. 10:15(-ish), mens fra Maura begynte de i firetiden om morgenen. Det ble allikevel en tur hjemom etter jobb, da jeg holdt på å glemme Velferdsoffiiser Lillebjørn.

Etter middag hos mor, og en natts søvn, var det å kreke seg opp, og finne vegen til bussholdeplassen. Bussen kom, og brakte meg til OSL, og jeg fant kjapt vegen opp til avgang, og fikk først printet meg et boardingkort og en bagasjelapp, og fikk levert kofferten i Pluss-skranken. Det foreløp seg med at jeg stod i kø, damen i den ene skranken skulle til å få øyekontakt med meg, da et par plutselig kom brått inn fra venstre. Siden de hadde veldig pene klær, og en koffert som så dyr ut, så var de sikkert viktigere enn meg. De fikk sendt kofferten sin, og damen i skranken fikk på nytt øyekontakt med meg, nesten med et lite "sorry" i blikket. Hun scannet kofferten, spurte om jeg var Martin, klistret på en pri-tag, og forklarte meg vegen til Fast Track.

Der gikk det kjapt å komme seg gjennom, og jeg fant så vegen opp i loungen., Her kunne jeg brukt Turkish-kortet til å komme meg innerst (trodde jeg), men bestemte meg for å droppe det. De hadde cola i den ytterste loungen også . Det skulle dog vise seg at den innerste var stengt (hørte jeg "dragen" fortelle en annen gjest på veg inn da jeg gikk), så da var det jo et fett

Jeg fant en sitteplass, tok meg en cola, observerte Gerhard Heiberg med frue (jeg antar det var frua, hvertfall. Hun så for gammel ut til å være elskerinne)

Etterhvert ble det på tide å komme seg til gate 46:

17. april 2014
Oslo Lufthavn Gardermoen (OSL) - København Kastrup (CPH)
SAS Scandinavian Airlines 1455
Boeing 737-800
LN-RRK
Sete 6F
SAS Plus

Jeg var altså booket i Plus. Da det skulle bookes, krydde det ikke akkurat av billige alternativer dit jeg skulle på en skjærtorsdag, så jeg endte med SAS via CPH. Jeg mener å huske at det var et par hundrelapper ekstra for Pluss, så da ble det det.

Ved gate 46, begynte boarding omtrent akkurat i det jeg ankom, så da var det bare å finne vegen ombord . Fant sete 6F som var på bakerste rad i Pluss, og så etterhvert at hele kabinen fylte seg opp. Jeg satt helt passe greit innesperret ved vinduet.

Ellers skjedde det ikke nevneverdig, annet enn at jeg tok en cola, og surfet litt på nett på iPhone'n

Litt etterhvert kom vi oss ned til Kastrup, og taxet inn til en gate på B-piren, Siden neste flight skulle gå fra samme pir, og det var ca. to timer til, valgte jeg å droppe loungen. Neida. Joda. Neida

Fant selvsagt vegen til loungen, og fikk bl.a. smakt på disse fiskebollene som Cecilie har snakket på varmt om

Etter å ha blitt stalket litt i God Morgen-tråden , anslo jeg at det var på tide å gå til gaten, og neste flight. 737-405 gav seg ikke til kjenne, og jeg hadde ingen aning om hvem av de andre der som kunne være han.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 17-04-2014, 22:43   #2
737-405
ScanFlyer Gold

737-405's Avatar

Default Re: Dream Baby Dream - The Påsketur 2014

Beklager det Martin! Jeg ble sittende ved siden av en pratesalig svenske på rad 1. Hadde tenkt å komme bak for og hilse på :-) Hva synes du for øvrig om servicen nedover?
Old 17-04-2014, 22:52   #3
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

17. april 2014
København Kastrup (CPH) - Madrid–Barajas Airport (MAD)
SAS Scandinavian Airlines 581
Airbus A320
SE-RJE
Sete 3F
SAS Plus

Som 737-405 gjetttet, skulle jeg til Madrid

Nesten ytterst på B-piren stod SE-RJE og ventet. En 2000-modell A320, levvert til BMI i 2000, overlevert Spanair i 2007, før SAS begynte å fly den i mars 2013. Litt artig egentlig, at da jeg satt og fikk BA-assosiasjoner av 320-kabinen, så kunne det like gjerne hende at flyet hadde vært hos BA i dag, omm den hadde blitt hos BMI.

Boarding skjedde ved at jeg ikke hørte at de ropte opp at de i Pluss og de med gullkort kunne boarde først, mens jeg stod bak alle de som ventet på at de i i Plus kunne boarde . Jeg kom meg uansett ombord, og fant 3F - tredje rad, helt til høyre i flyets fartsretning. Her ble også Plus-kabinen helt full.

Vi kom oss nok en gang, opp og avgårde, og satte kursen mot Madrid. Et blandet crew (les: dansker og svensker) styrte showet, mens det var minst en danske der framme. En ganske blid og morsom, litt eldre danske purser ledet sine tre svenske kvinnelige kollegaer (i hvertfall de to jeg hørte prate var det).

Vi i Plus kunne få en pastasalat med tunfisk. Den så sånn ut.

Smakte slettes ikke verst, og cola passet fint til. Det eneste å utsette var at jeg nesten hadde rukket å spise opp salaten før colaen kom.

Ellers kjørte de på, og de som ville ha noe så ut til å få det de ville ha. De som drakk vin, fikk disse fancye glassene, mens resten fikk plastglass.

Etter nesten fire timers flyving, kom vi oss etterhvert ned på MAD, og taxet langt avgårde til terminal 2, og fant en gate. Litt dramatikk under landing da damen i 1E nærmest ble kommandert inn på toalettet av purseren, var der inne mens hjulene gikk ut, og på plass igjen før vi landet. Fra rad 3, kunne det se ut som det var noe oppkast på gang, men jeg skal ikke si det for sikkert.

Var så kjapt ute, og fant bagasjebåndet. Der har de forøvrig løst problemet med at folk ikke klarer å stå bak den gule streken på gulvet - det var ingen strek på gulvet. I melliomtiden satte folk seg på båndet og ventet

Når koffertene først dukket opp, var min blandt de fem første, og jeg var kjapt ute. Fant så Shuttle-holdeplassen, og ikke lenge etterpå kom det en Mercedes Sprinter med Hilton-logo på, og jeg fikk sitte på ned til Hilton Madrid Airport.

Vel framme på hotellet skullle det sjekkes inn. Det skulle ha seg sånn at jeg har vært Hilton Honors Gold ganske lenge, men i begynnelsen av april datt jeg ned på Silver. Jeg kjøpte i fjor høst et premiummedlemskap på milepoint.com, det gullstatushos Hilton var inkludert. Den fant jeg ut at jeg skulle vente med å aktivere til jeg ikke var Gold lenger. Det var kanskje ikke det største sjakktrekket, da det står at det skal ta 8-12 uker før statusen blir oppdatert, og det var den ennå ikke da jeg sjekket HH-kontoen flere ganger i løpet av dagen, så jeg var forberedt på et opphold der jeg måtte betale for wifi og frokost. Jeg ble derfor nesten litt overrasket da fyren i resepsjonen begynte å fortelle at "because of your Gold Status", så fikk jeg oppgradering, loungetilgang, gratis frokost, og wifi . Kan bekrefte at påloggingssiden også kunne bekrefte at jeg var enten Gold eller Diamond, så tilgangen var gratis. Aner ikke om det kan skyldes at jeg var Gold da jeg booket, men. Samma det

Det ble en kjapp middag i restauranten (siden jeg ikke rakk det forrige gang jeg bodde her)

En "kåmplimentari" - noen oliven og ansjos tredd på en tannpirker

And i en variant jeg ikke helt hadde sett før, men det gikk ned. Bestiller kanskje ikke akkurat den varianten en gang til.

Sjokoladekake med is, med sånn flytende sjokkis inni.

Alt ble skylt ned med en øl som aldri presenterte seg.

Et par stemningsbilder av rommet.

Videre i morgen, med den flighten jeg spontanbooket i høst, og en ny flytype. Ganske ny, faktisk
Old 17-04-2014, 22:55   #4
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by 737-405 View Post
Beklager det Martin! Jeg ble sittende ved siden av en pratesalig svenske på rad 1. Hadde tenkt å komme bak for og hilse på :-) Hva synes du for øvrig om servicen nedover?
Ah, du som reiste sammen med dama (antar jeg?) på 1AB? Du så kanskje bedre enn meg hva som skjedde på andre siden under landing?

Som nevnt virket servicen bra, kanskje bortsett fra at det tok litt tid før colaen etter salaten.
Old 17-04-2014, 23:01   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Så da blir det LAN og 787 i morgen?
Old 17-04-2014, 23:02   #6
737-405
ScanFlyer Gold

737-405's Avatar

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Ah, du som reiste sammen med dama (antar jeg?) på 1AB? Du så kanskje bedre enn meg hva som skjedde på andre siden under landing?

Som nevnt virket servicen bra, kanskje bortsett fra at det tok litt tid før colaen etter salaten.
Helt korrekt mister! Lot samboeren få vidussete mens jeg krøket meg sammen i midtsetet - tror vi gjør det omvendt oppover Angående damen i 1E tålte ikke hun turbulensen på vei nedover, så hun fikk de spyposene som var tilgjengelig på vår rad.

Uansett; Du skriver fengende flott!! Gleder meg til lese mer av rapporten din
Old 18-04-2014, 08:34   #7
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Takk for flott rapport så langt. Ser frem til fortsettelsen.

Quote:
Det er ikke så mye "Baby" involvert i turen, men litt mer "Dream".
Det kan jo bli det underveis da.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2014, 15:49   #8
Elefanten
ScanFlyer Blue

Quote:
Vi i Plus kunne få en pastasalat med tunfisk. Den så sånn ut.

Smakte slettes ikke verst
You think you know a guy…

Tunfisk er selvfølgelig IKKE godt. Det smaker som gjengrodd hønserompe.
Elefanten is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2014, 22:41   #9
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Elefanten View Post
Vel, jeg aner ikke hvordan gjenngrodd hønserompe smaker
Old 19-04-2014, 00:02   #10
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

18. april 2014
Madrid–Barajas Airport (MAD) – Frankfurt Airport (FRA
LAN Chile 704
Boeing 787-8
CC-BBE
Sete 1A
Business Class

Det kom vel ikke som en voldsom overraskelse

Jeg skulle altså teste LAN sin Dreamliner mellom MAD og FRA, en rute jeg forøvrig har testet før, men da i Economy på en A340. Billetten ble lettere spontanbooket i oktober for 15.000 Avios, som var akkurat den kompensajonen jeg fikk fra BA da AVOD'en streiket på LHR-LAX på bursdagen, så vi kan si at turen var en bursdagsgave fra BA

Først var det å sjekke ut. Velferdsoffiseren rapporter om ferdig utført oppdrag

Frokost fikk jeg gratis, men det imponerte ikke helt på samme måte som sist. Det gjaldt forøvrig hele hotellet. Kan ikke helst sette fingeren på hva det var, men. Slo så ihjel en time med Viggo Valle og påskelabyrinten, før det ble sjekket ut.

Utsjekk foregikk kjapt, etter at jeg klarte å huske det meste jeg hadde tatt fra den minibaren jeg trodde var sånn automatisk minibar. Vannflaska var visst gratis, sa damen (jeg trodde det bare gjaldt den som stod utenfor minibaren, men pytt sann). Spurte også når neste shuttle gikk, og det var visst bare fem minutter til, så da var det bare å gå ut og vente, før en man plutselig pekte på meg, og spurte "aeriporto?", og deretter hvilken terminal, heiv kofferten min baki en Mercedes Sprinter (ikke den samme som i går, for den hadde ikke samme Hilton-dekorasjon), og avgårde bar det. Var framme på T4 etter en kjapp tur, og klokken var vel da en 15-20 minutter før 12. Fant så fram hit:

Der var det veldig ubetjent, så jeg fant en benk å sette meg på. Det var noen femsetere plassert rundtomkring, og jeg satte meg i motsatt enda av en.Etterhvert dukket det opp en familie på tre - merk at det var tre ledige seter i "midten" på denne treseteren - der damene (mor og datter, der datter fortsatt var en god del eldre enn meg, så det ut som), mens far gikk et annet sted. Aner ikke hvorfor de ikke kunne sette seg der alle tre.

Anyway: Tok et par stemningsbildder:

Satt ellers og blomstret og ventet på at innsjekking skulle åpne. Så at AA hadde sine skranker åpne, og vurderte å stikke dit og kjøpe en billett til hvorhen de fløy, for å slippe å vente, men fornuften tok overhånd. Ikke lenge etter dukket det opp en drøss mennesker i like klær, og bemannet LAN-skrankene, og jeg fant business-skranken som det ikke var noe som helst kø i (jeg hadde vært eneste på setekartet ved OLCI), og fikk kjapt et boardingkort, og så kofferten forsvinne avgårde. Fikk også beskrevet vegen til loungen, som i følge mannen i skranken lå "in the Duty Free Store" What? Det var da ikke der jeg var sist, i den Iberia-loungen jeg likte så godt? Hadde de en annen lounge til business-passasjerene sine? (Jeg slapp inn pga. status sist gang). Han nevnte heller ikke noe om "Iberia Lounge". Dette ble spennende.

Security: Så et skilt som sa fasttrack, så jeg fulgte det, men der var det en liste over flyselskaper som hadde adgang, og LAN stod ikke der. Gikk da tilbake til "den vanlige", der det forøvrig ble opplyst om en ventetid på 3 minutter. Skandale, noen må gå, etc. etc.

Viste boardingkort, fikk slippe gjennom, og så.. Kom til et par bord, der man kunne plukke plastbokser å legge tingene sine i, for så å bære de bort til båndet noen meter bortenfor. Alle stoppet ved dette første bordet. Jeg så at det også lå plastbokser borte ved båndet, så da gikk jeg bort dit. Følte at jeg snek litt, men pytt sann.

Håndbagasje ble lagt i plastbokser, og en spansk sikkerthetskontrollansatt beynte å peke på beina mine og gaule noe på spansk. Jeg hintet til at jeg ikke kunne mer på spansk enn å bestille opptill fire øl, og han "oversatte" til "boots, boots". Jeg antok han ville at jeg skulle ta av meg skoene, men da jeg var halvvegs av med den første, bare avfeide han hele greie, med at "it's ok". Akkurat

Fikk samlet sammen tingene, og kom meg nederst i kjelleren og fant toget ut til T4S. En fyr gikk og prøvde å "åpne" alle dørene ut til sporet ved å forsøke å vifte med armen foran de fotocellene som ikke var der. Vet ikke om han ikke skjønte at det var lurt å vente til det stod et tog på andre siden først

Vel ute i T4 var det gjennom noen ganger, opp noen etasjer, og gjennom en passkontroll (siden flighten opereres som en non-Schengen-flight, selv om man bare flyr den mellom MAD og FRA).

Vel oppe i avgangshallen var det en veg: Inn i tax free-butikken. Det var en dør utenom, men den var lukket. Og der, inne i tax free-butiken, så jeg det. Inngangsdøra til Iberiia sin lounge. De må antageligivs ha bygget om siden sist jeg var her.

Kom meg på innsiden, fikk slippe inn, og konstaterte at det var den samme loungen jeg var i sist. *Puh*. Fant en sitteplass (faktisk der jeg mener jeg satt sist), og slappet av og koste meg med litt mat og cola mens jeg ventet.
Også denne:

CC-BBE taxet også etterhvert forbi loungen, og parkerte på nærmeste gate:

Fant vegen ut av loungen da det var litt under timen til avgang. Fant gaten, og der rakk jeg å blomstre litt mer, før det etterhvert ble boarding.

Flyet hadde broet tilknyttet både 1L og 2L, men alle ble visst sluset ned til 2L (siden preferred boarding gikk til høyre ned den første delen av broa, virket det litt rart om man skulle kryse hverandre lenger ned). Jeg kom meg ombord, og tok til venstre (digg følelse ), og fant 1A. En dame presenterte seg, og lurte på om jeg ville ha noe å drikke? Litt champagne, eller... Ja takk!

Ellers så kabinen sånn ut. Den var forøvrig "delt i to", med minst tre rader mellom dør 1 og dør 2, og enda noen flere bak. Var først etter ankomst Frankfurt at jeg fant ut at det satt to nesten bakerst i kabinen (og nå kom jeg til å tenkte på at jeg ikke fikk med meg at det ble båret noe mat bakover dit )

En seven eight selfie

Så skulle det begynne. Jeg hadde store forventinger. Fnate hadde bl.a. rapportert om en helt episk GT ombord, som jeg gledet meg til å prøve. I tillegg var det like spennende som alltid med ny flytype. Jeg vet ikke hva det er, men under take off roll og rotasjon for første gang med en flytype jeg aldri har flydd før, så sitter jeg og gliser skikkelig (inni meg).

Vi pusjet, taxet, og tok av. Jeg skal innrømme at jeg ikke merket så forskjell fra andre fly. Kanskje virket ikke luften like tørr. Vel oppe var det å få i gang IFE-systemet. Fant fram QC-15-klokkene, og satte på den lille adapteren man kan bruke på fly. Knotet fælt med den, da en flyvertinne nesten beordret: "opp med brettet, nå er det mat". Jada, jada, jada..

Opp med bretet, og på med en hvit duk. Knote litt mer med pluggen. Bang! Der var det et brett med mat. Takk skal du ha.

Laks med noe salat, ost og en eplekake med litt krem. Det smakte ganske så godt, alt sammen. Legg merke til den lettere dempede belysningen.

Så fant jeg ut, at det holdt med å plugge hoodetelefonene mine inn i det ene hullet, og da funket det fint.

Så var det drikke. Hun ramset opp masse som jeg ikke helt fikk med meg, og jeg spurte "white whine?". Hun fortsatte med "Såvinjå blænk og sjardåne?" Eh.. Sjardåne, pliis". (Er ikke så nøye på det. Det som er lettest å uttale). Så dukket hun opp med "Sævinjå blænk"-flaska, og lurte på om det var det jeg hadde sagt? Jeg svarte at det var ikke så nøye, men det var Chardonnay jeg hadde sagt, så da forsvant hun med den, og hentet shardåne'en. Fikk også et glass vann.
Old 19-04-2014, 00:03   #11
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Koste meg ellers med maten og litt "How I Met You Mother", Storesmellteorien, og noen venner som bor omtrent oppå hverandre i New York. Var så ferdig med maten, men hadde litt vin og vann igjen. Ble spurt om jeg ville ha noe mer, og jeg tenkte å prøve meg på en av de episke GT'ene som Fnate hadde rapportert tidligere, med isbiter som holdt seg helst til.. Vel, hvertfall lenger enn drinken . Da fikk jeg til svar at de ikke hadde gin. Akkurat . Ble ramset opp masse annen sprit, men da gikk jeg heller for en cola. Det var greit, så tok hun med seg hele brettet med vann og vin og alt sammen. Jeg skulle visst ikke få lov til å drikke opp den vinen

Fikk så en cola, uten noen mer spørsmål om isbiter eller noe som helst (Her slo SAS Plus LAN business ned i støvlene. Både is og sitron på CPH-MAD i går).

Koste meg ellers videre med colaen og seriene nevnt ovenfor, og vi lnadet etterhvert, på den nyeste banen på FRA, den som går parallelt med de to gamle, men litt på nordsiden. Taxet til T1, fant en gate, og etterhvert var jeg av.

Etter å ha gått noen kilometer var jeg også ved bagasjebåndet, og min koffert dukket opp. Etterhvert, pritag til tross. Fant deretter vegen til Hilton.
Her ligger det et Hilton og Hilton Garden Inn rett ved siden av hverandre, jeg har tidligere bodd på begge, og liker vel generelt Hilton best, siden de bl.a. har litt større rom. Logisk nok er det litt dyrere, men da Hilton sin prepay-pris var den samme som HGI sin fleksible pris, brøt jeg et prinsipp, og booket prepaid på Hilton. Fikk sjekket inn, og her hadde de visst funnet ut at jeg var Silver. Ikke noe Executive-upgrade, internetten måtte betales, og frokost ble heller ikke nevnt.

Etter innsjekk og litt avslappig på rommet beveget jeg meg ut. Jeg hadde faktisk tenkt meg en litt enklere middag, og hadde funnet ut at McDonalds hadde en restaurant med utsikt over i T2. Jeg tok det førerløse toget bort dit, og så det var køøøøøøøøøøøøø... Her hjalp ikke engang vifting med sølvkort eller armer mens man vrælte og løp rundt, så jeg dro tilbake til T1 igjen. Tuslet litt rundt der, og endte opp på et sted kalt Chillers, en slags sportsbar i kjelleren i T1. Fikk meg en mojito og en Aloha-burger, og konstaterte at jeg hadde smakt bedre.

Deretter ble de en liten pitstop for en brus, en sjokkis og litt vann, og deretter enda en pitstop for et par sånne

Nå er det straks kvelden, før en tidlig oppstandelse i morgen.
Old 19-04-2014, 00:49   #12
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Quote:
Quote:
Originally Posted by Elefanten View Post
You think you know a guy…

Ca ganske likt som Tunfisk???

Last edited by sirpjalle; 19-04-2014 at 00:55.
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2014, 00:55   #13
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Kjør på Martin. Venter i spenning på fortsettelsen
Old 19-04-2014, 01:08   #14
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by sirpjalle View Post
Kjør på Martin. Venter i spenning på fortsettelsen
Joja, men jeg må jo få reise videre først, da

Om noen vil gjette på videre transport: To etapper i løpet av påskeaften på en 4-5 timer hver, og det står "772" på den ene.
Old 19-04-2014, 02:30   #15
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Fin rapport, Martin! Det der er forresten ingen mojito. De har jo ikke en gang giddet å mose innholdet!

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2014, 08:50   #16
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Herlig, Martin.. Føler meg som tilbakestående , hakke fløyet 787 yet
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2014, 10:20   #17
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Kongebra. Kjipt at du ikke fikk GT, men at de hadde flydd tom for Gin sier sitt.

Ser frem til fortsettelsen!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2014, 11:00   #18
Elefanten
ScanFlyer Blue

Quote:
Quote:
Originally Posted by sirpjalle View Post
Ca ganske likt som Tunfisk???
Nemlig etc etc etc.

Håper du passet på velferdsoffiseren din rundt 1A, for det er en lei plass man kan sette seg fast om man først presser inn rompa og deretter gafler i seg kake.
Elefanten is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2014, 14:33   #19
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Quote:
Joja, men jeg må jo få reise videre først, da

Om noen vil gjette på videre transport: To etapper i løpet av påskeaften på en 4-5 timer hver, og det står "772" på den ene.
Hoy hoy! Detta kan bli interessant. Det kan jo være så mangt. Vet ikke om jeg tør spekulere her. Men SAS har en flight SK772 som går TLV-CPH. Men den går ikke før i natt... hm...
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2014, 14:53   #20
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Det første som slo meg var tog.... Fin rapport så langt - spent på fortsettelsen!
Cecilie is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules