![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Heisann!
Reiste nylig en t/r-reise. På tur "ut" var alt normalt, EBS stod på boardingkortet og jeg fikk 575 poeng. På retur derimot, stod ingen ting på boardingkortet, og i Passbook (iPhone) stod det "EBB". Forsøkte å endre, men hele tiden stod det samme da jeg kom inn der hvor man endrer EB-nummer: "Snnnnnnnnnnn". Bokstaven S stod der hele tiden, selv om jeg forsøkte å endre til kun EB-nummer, senere EBS+nummer, osv. Det var til ingen nytte. Den første turen var med ikke-poenggivende tur med Widerøe, så jeg tenkte å ta dette opp i gaten før vi dro videre - men på grunn av forsinkelse hos Widerøe så ble det så lite tid at jeg ikke ønsket å forstyrre boarding-prosessen med dette spørsmålet. Ser i dag at reisen er registrert med grunnpoeng tilsvarende bacis-nivå, selv om jeg er EBS en god stud fremover. Finnes det noen quickfix? Flyprat.no er jo SAS' beste kundeservice ;-) Frykter at jeg må sende spørsmålet til siestaklubben som brukte en måned på å svare forrige gang.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
EBS-bonus forsvant 1. april 2014. Kan det forklare problemet?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Akkurat. Det er sannsynligvis årsaken. Takk for raskt svar! SAS' chatter "Ulf" kunne også svare at det ikke lenger skal stå SK*S på silvers boardingkort.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flysitter
|
![]()
Hvordan skal de da skille folk ved fasttrack og lounge de periodene EB*S har tilgang`?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det ligger uansett i strekkoden/elektronisk i systemet. Det er derfor de scannes og ikke sjekkes manuelt av vaktene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
Står fortsatt 15% i appen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det står SK*S hos meg i dag i hvertfall. Høres merkelig ut at det skal fjernes (kun for S..).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBD
|
![]()
Jeg har opplevd samme manglende prosenter selv om jeg ble forsikret om at jeg ville beholde mine 15% ekstra som sølv i inneværende opptjeningsperiode.
Sas Chat er lite hjelpsomme når det gjelder poeng, da må man ringe EuroBonusnummeret (og nei, de har visst ikke mail). For min del tenkte jeg og avvente til gullkortet er sikret og purre gullmailen på dette tema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Stod EBS på kortet mitt i går...
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansagruppen med "kun håndbagasje" fares | Someone | Småprat | 23 | 13-03-2015 16:29 |
SAS øker "prisen" for oppgradering med EB-poeng | jcnorway | Reiseforum | 425 | 08-04-2013 00:14 |
"Kort varsel" - Gardermoen 19. sept 2010 + US Airways 767 | Toby91 | Bilder & foto | 11 | 25-09-2010 00:00 |
"Strandet i Krakow - fikk ingen hjelp av Ryanair" | Northrider | Flyforum | 40 | 01-02-2010 12:49 |
"Star Alliance" LN-RRL med og uten "winglets" | LN-DAG | Bilder & foto | 22 | 14-01-2010 14:20 |