![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvordan er Terminal 2?
Er det som flotte Terminal 3? Kan noen fortelle meg, gi meg linker og bilder? På forhånd TAKKKK! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nå er den blitt pusset opp og forstørret siden jeg var der, men da var det veldig trangt og stusselig. Men det er kort vei til flyet. Det er langt i fra noen Terminal 3 (eller 1). Den er ikke koblet til Dubai Metro, så du bør ta taxi til eller fra der.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er som TRF bare større. Enkel layout og i min erfaring korte køer. Men veldig mange fremmedarbeidere på reise som kanskje ikke er helt reisevant.
Pluss at det er morsomt å se på alle de obskure destinasjonene fra denne terminalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Er Terminal 2 større en Oslo lufthavns terminal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Poenget mitt var at dxb t2 minner om torp. Da den er litt enklere og like extragavant som alt annet i Dubai.
Så kanskje ikke forvent allverden om du flyr derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eksplosjon på Beijing International Airport, terminal 3 | SeatBelt | Flyforum | 0 | 20-07-2013 13:35 |
Atlanta Airport - ny internasjonal terminal | LN-MOW | Flyforum | 18 | 18-04-2012 14:01 |
SAS - Terminal i Dubai | LN-TIB | Reiseforum | 1 | 11-03-2009 22:35 |
GeminiJets, Airport Og Terminal | Roxman | Samlerhjørnet | 12 | 24-10-2007 21:51 |
Airport Terminal | Fredriksen | Samlerhjørnet | 3 | 21-06-2007 19:47 |