![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser det er flypratere i avisen idag:
Flyr rundt i Europa på jakt etter bonuspoeng (Om du har brukt opp kvoten på ap.no, start i inkognitomodus) Gøy å se folks reaksjoner på denne aktiviteten vi driver med. Husker jeg selv hadde store problemer med å forklare hvorfor jeg var i NCE 2x i høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Homebrewer
|
![]()
Var med på denne MR'en selv. Var en flott tur med mye skravling og mousserende kan man si
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Flysitter
|
![]()
Artig å følge med på kommentarfeltet på Facebook
Får meg til å angre på at jeg avbestilte turen ![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Nesten litt rart at de ikke trekker tråden videre til Flyertalk og det faktum at dette er enda mye vanligere andre steder i verden. Der kunne de også funnet mye mer ekstreme eksempler - leste nettopp live-TR fra en fyr som dro på en 9 dager lang MR f.eks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Fin artikkel. Stod å leste den på busshaldeplassen, og gløymde kvifor eg stod der eg stod... Får seie stor takk til bussjåføren for at eg kom meg fram no. Trur eg må rekne litt over om det er vits å begynne med MR for min del også i år, sidan eg har den gamle kvalifiseringsgrensa. Men EBD blir det ikkje
![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Morsom reportasje, men rart de ikke setter det i en litt større kontekst, f.eks. ved å vise til hvordan dette er i USA eller å intervjue SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
http://www.dn.no/d2/reise/article1966844.ece |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Synes det er trist å lese hvor mange som rakker ned på folk som står frem og forteller at de har en litt annerledes hobby. Kanskje det er janteloven som slår til igjen, det er vel ikke lov til å bruke tid og penger på en interesse som for andre virker meningsløs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Homebrewer
|
![]()
Heh Fjesboka har vel alltid vært det største opphavet til sure oppgulp, misunnelser og besserwissere...samt de som like å vise hva de har laget til middag (helst med noe rødt i glasset). Glad jeg har holdt meg unna...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Flysitter
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
[QUOTE=Dag Viking;918966]Litt spesielt å se hvor mange som irriterer seg over dette, og hvor mange som mener det går hardt ut over miljøet. QUOTE]
Det viser med all tydelighet hvor hjernevasket folk flest er i miljøspørsmålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jeg lurer litt om de samme folkene synes det er bortkastede penger å fly firstclass for rundt 11000 til Asia som i høysesong ikke er ekstremt mye mer enn en økonomibillett. Jeg hadde ihvertfall aldri kommet over US Dividend Miles om det ikke hadde vært for disse forumene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Herregud som folk reagerer på facebook da, noen mennesker har virkelig mindreverdighetskomplekser.
Folk kaster ut dette miljøkortet i øst og vest, håper de er like kritiske til alle "unødvendige" aktiviteter. Har selv aldri verdt på en MR, men kunne gått tenkt med det en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Det som er så fint med Fjasboka er at det er så lett å "stalke" andre, mange av de som kommer med miljøoppgulp har en del bilder fra syden. Hadde man ikke selv postet under fult navn så hadde jeg kanskje nevnt det. Sydenturen er vel strengt tatt ikke så fryktelig nødvendig den heller
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Newcomer
|
![]()
Nå kan det hende at jeg går glipp av noe vesentlig, isåfall må noen gjerne påpeke det åpenbare, men utifra vinklingen i artikkelen så blir det jo forholdsvis komisk.
Thomas Lone f.eks: Quote:
Jeg skulle likt og sett prisen for dette og logisk tankegang rundt "investeringen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Haters gonna hate...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Jeg spør fortsatt om kostnadene. Personlig så har jeg det motsatt, snitter vel rundt 120k poeng i året via star alliance, litt her og der med BA, rundt 40k poeng fra kredittkortene. Last edited by MadNoggie; 07-03-2014 at 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
![]() Gleder meg til MR i morgen, jeg! 50 minutes in Madrid... ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er på jakt etter Air Europa modeller | Tarzan | Samlerhjørnet | 0 | 18-08-2018 10:39 |
På jakt etter flymodell av Air Europa a330-200 | Tarzan | Samlerhjørnet | 0 | 25-11-2014 17:23 |
Fortsatt jakt på bonuspoeng | jb1 | Flyforum | 8 | 16-05-2008 21:14 |
Aftenposten Europa rundt med LCC | EB | Flyforum | 10 | 05-02-2006 23:09 |
WF: er på jakt etter.... | sail4fun | Flyforum | 7 | 06-09-2005 19:38 |