![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har booket en reise FCP-OSL i SAS Plus (NB: Jeg kjøpte ikke SAS Plus Full Flex"). Ruten går FCO-CPH-OSL, og jeg lurer nå på om jeg like gjerne skal ta en lengre stopp i CPH på veien. Det eneste jeg finner i e-postene jeg har fått fra SAS er at reservasjonen er i SAS Plus og at den er booket i klasse A. Jeg finner ikke noen detaljerte prisregler eller tilsvarende på SK's nettside eller i de ulike e-postene (har mottatt en stk. med reiseinformasjon og en med "Electronic Ticket Itinerary and Receipt".
Er det noen her som har oversikt over hva jeg kan og ikke kan gjøre med tanke på stopovers eller tilsvarende? Er dette innenfor reglene for denne prisklassen? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
British Airways med "no checked bags fare" | Discus | Småprat | 34 | 15-03-2016 23:37 |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Hotel-"mistake fare" Skt. Petersburg | jefi99 | Reiseforum | 11 | 29-08-2012 00:06 |
"RULES OF FLYING" | LN-DAG | Flyforum | 2 | 05-11-2010 08:46 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |