![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Prøver å få inn minst 2 nye destinasjoner jeg ikke tidligere har sett hver måned så det er viktig å ha gode strategier for å få til variasjon og for å tenke i nye baner.
Prøver å få til minst én av alle punktene på listen her hvert år: -en paradisisk øy hvor det er gode forhold for å snorkle/dykke rett fra (hotell-)stranda -en klassisk sentraleuropeisk by -en ny øy i Nord-europa -eN ny destinasjon i Norge -en ny destinasjon ved Middelhavet -en ny destinasjon i USA -en ny destinasjon i Storbritannia -en ny destinasjon i Tyskland -en ny destinasjon i Polen -en ny destinasjon i Kina -en ny destinasjon i Afrika -en ny øy i Karibien -en ny "vanskelig" destinasjon -en ny destinasjon som nylig har fjernet visumskrav -en ny destinasjon eller konstruksjon har har en eller annen verdensrekord -en ny destinasjon hvor jeg kan oppleve en hendelse som er såpass stor/viktig at den blir omtalt i internasjonale media -en ny destinasjon i Frankrike som ligger utenfor Europa. -en ny Club Med som ligger utenfor Europa -en ny destinasjon hvor jeg får med meg en lokal kulturell markering -en ny destinasjon hvor en kjent person har levd -en ny destinasjon med et arkeologisk funn som utfordrer oppfattelsen man har om sivilisasjonens utvikling -en ny destinasjon langs silkeveien Det må altså litt research til og jeg klarer ofte få flere treff på samme reise. Er det andre som har andre eller lignende strategier for å få til variasjon?
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 26-01-2014 at 23:07. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har bilder av A380 eller An-225 som viser størrelsen? | Bronzee | Bilder & foto | 24 | 21-01-2010 23:35 |
Noen som har sett LN-BUD i nye farger? | LN-KGL | Flyforum | 6 | 17-12-2007 21:55 |
Noen som har Northwest fly fra Herpa som de ønsker å kvitte seg med? | audunn | Samlerhjørnet | 2 | 09-04-2007 16:06 |
Har noen oversikt over tidligere SK interkontinentale destinasjoner? | Bizflyer | Flyforum | 7 | 25-10-2004 11:38 |