![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]()
Link: http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/0...A9/wkr0006.pdf
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2011
Location: Bodø
Posts: 315
|
![]()
Som forventet med andre ord. Litt overrasket over hvor stor veskten på USA rutene har vært.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Og siste 12 måneder har SAS hatt en passasjervekst på minus 1000 passasjerer og i samme periode har den største konkurrenten øket sitt passasjerantall med 3 115 683 passasjerer. Fortsetter forskjellen i vekst mellom de to tilsvarende dagens situasjon, så passerer konkurrenten SAS i løpet av dagen 7. juli 2015 (12 måneder rullerende passasjertall).
__________________
Kurt Vi flyr LOT Last edited by LN-KGL; 10-01-2014 at 12:57. Reason: Jeg tok et år for mye i |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
Join Date: Nov 2012
Posts: 35
|
![]()
SAS nov: PASK - 8.8%, yield - 4.4 %
Norwegian nov RASK - 19%, yield - 19% "In this market environment, SAS has focused on defending its yield." Dersom SAS PASK og Norwegian RASK er sammenlignbare verdier ser det ut som SAS har gjort det bra i et vanskelig marked. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]() Quote:
Her er pressemeldingen: Quote:
Last edited by FlightDeck; 10-01-2014 at 12:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]() Quote:
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2009
Location: Göteborg
Posts: 480
|
![]()
Noen tall hentet for sammenligning
http://bors.affarsvarlden.se/afvbors...:SIXN_907136:1)) Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,771
|
![]() Quote:
![]() Blir vel en skjev sammenligning, ok DY(DU) er snart en global aktør, måle de mot de store gutta snart. Men SAS vil alltid logre etter bak med sine 3 baser, mot DY's, eh hvor mange var det nå igjen mon tro, kommet utav telling jeg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Hvis vi sier seks krølle er vi vel mer nær sannheten - fremdeles er vel SVG og TRD aktive baser og så er det Blue1/SAS Finlands HEL-base.
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,771
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,317
|
![]()
SAS Finlands HEL bas kan inte vara speciellt stor.
Boeing 717 flygplanen flyger mestadels linjer ut från ARN/CPH nuförtiden. Det är även mkt Boeing 717 på svensk inrikes tycker jag... Som sagt..det skulle vara intressant att jämföra Norwegians nordiska trafiksiffror mot SAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS trafikktall desember 2018 | TG923 | Flyforum | 0 | 09-01-2019 14:10 |
SAS trafikktall desember 2017 | TG923 | Flyforum | 0 | 10-01-2018 12:33 |
SAS trafikktall desember 2015 | FlightDeck | Flyforum | 16 | 22-01-2016 11:52 |
SAS trafikktall desember 2014 | FlightDeck | Flyforum | 6 | 12-01-2015 18:20 |
SAS sine trafikktall Desember 2012 | Dash | Flyforum | 1 | 11-01-2013 14:19 |