![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Stod akkurat femten minutt i kø for å sjekke inn / levere baggasje i SAS Bagdrop på Flesland. Fikk da beskjed om at innsjekk ikke var mulig derfra.
Reiser i Plus som EBG så antar at hun snakker sant. Ble litt overrasket og litt mer stress enn ønsket, og lurer nå litt på hva Plus gir av fordeler på utestasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En av de første skrankene (før bagdrop) er dedikert til Plus og *G.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
som EBG kan du ALTID checke ind ved en skranke....Dog sættes der stor pris på at check-in klares ved automaterne..Men som du skriver, så kan det jo skyldes ferie/sygdom at man i BGO kun har haft en skranke åben..
Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ser at EB nr ikke finnes på BP, kanskje pga at der var en bonusbillett bestilt på telefon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har opplevd dette flere ganger tidligere på BGO som EBG utenom ferietid. Dersom man ikke har sjekket inn på forhånd, vil de verken sjekke deg inn, eller ta imot bagasje i skranken. Dette gjelder selv i køen for PLUS/EBG. Flesland er en ræva-flyplass som EBG/SAS PLUS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vil uansett berømme han som bemannet automatene og gjorde vår innsjekk, samt hjalp til med å få bagasjen over på båndet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Jeg har nesten aldri opplevd noe kø ved Starwars-skranken, hvor man zapper baggasjen selv, og der er det fritt frem for alle. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kanskje noen burde prioritere andre deler av livet - enn å "flashe" med kortstokken ?
(skrevet etter en god middag og en trekvart flaske rødvin) hilsen Bestefar. ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Ingen egen EBG/Plus-desk på Værnes, men alltid behjelpelige for å få sjekket inn i billettskranke etc der ute. (Kanskje det har noe med at man kjenner meg igjen også da..hehe) Reiser ofte med connection utenfor *A (Air Malta etc...) og da er ikke automatene særlig lystne på å utstede boardingkort.. Så betjente skranker er et MUST, og synes også det er mest hyggelig å snakke med en person, ikke en Zap-pistol.. Det kan jeg leke med i Disneyland.. Et godt råd til dere EBG er å spørre pent i en skranke om få en bunke prio-tags å ha i baggen deres, så kan dere selv sette å den når dere sjekker inn automatisk.. Har aldri fått nei fra noen på dette og har alltid noen liggende i PC-bagen. Da skal jeg hoppe videre til CPH her, har en flott dag! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I dag fikk jeg kjeft på Flesland da jeg skulle sende bagasjen min i manuell innsjekk. Er EBG. Årsak: jeg hadde boardingpass i passbook (på mobilen). Du MÅTTE gå rett til gate uten bagasje dersom man hadde sjekket inn på mobilen, var forklaringen. Da jeg kommenterte at hun var det eneste i SAS-systemet som noen gang hadde sagt noe slik, ble jeg vinket videre. Fikk heller ikke pri-tag... Men kan vel regne med at kundebehandlingen når nye høyder når jeg blir Diamond om en måned...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her er vis noget min gode kollega har misforstået...Som EBG har du ALTID ret til at gå til skranken for indcheck...dog er det ofte hurtigere selv lige at pringe sin bagtag på automaten(hvis du altså er indchecket)...på din bagtag vil også være printet PRIORITY, hvis altsaa dit EBG nummer er noteret...Selvom du har indcheck på mobilen, kan du jo lave bagtag på automaten...du holder bare QR èn op på det læsefelt som er beregnet til det...
Trist at de der oppe på Flesland gjorde som de gjorde...det beklager jeg..Hos os i AAR er bagdrop og EBG/EBP skranken den samme,,,men vi er ofte kun 2 eller 3 på vagt ...men det går som regel hurtigt Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen pritag å få innenriks, vettu ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Håpee neste runde blir bedre og velkommen ombord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor lenge har dere vært spottere? | Yankee | Småprat | 6 | 03-06-2016 19:13 |
Finnair's første A330 har vært ute å luftet seg! | LN-AFG | Flyforum | 6 | 07-03-2009 12:27 |
Har vært ute og fløyet igjen. | FBU 4EVER | Flyforum | 17 | 18-06-2008 04:30 |
Hva folk forsoeker aa sjekke inn..... | dc-8-63 | Flyhistorisk forum | 38 | 17-01-2008 08:47 |
Hvor lenge før avgang bør man sjekke inn? | Fellowship | Flyforum | 3 | 29-08-2006 19:53 |