Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-12-2013, 18:21   #1
Dash
ScanFlyer Molded

SAS SAS og skreddersydd reklame

Når jeg får tilbudsmail fra Widerøe så er som oftest mailen targeted. Dvs. jeg får som oftest kun tilbud med avreise fra KRS. (Og det er der jeg har bostedsadresse, selv om jeg studerer i Oslo.) Ofte er der også tilbud for ungdomsbilletter. (Som jeg kan bruke i 3 mnd til ) Noen ganger får jeg tilbud om 2-for-1 billetter fra KRS til CPH eller tilbud på flybilletter så jeg kan se Start spille bortekamper. Utvider Widerøe frekvensen får jeg mail, ny rute får jeg mail osv. Og de forteller meg hvor enkelt det er å gjøre transfer i BGO/SVG/CPH når jeg reiser fra KRS.

Men når jeg får mail fra SAS, så er det ALDRI listet tilbud fra KRS. Har ikke hørt noe om den nye ruta fra KRS til SPU som ble offentliggjort for litt siden. I fjor vinter ble KRS-ALC utvidet til helårs uten at det kom noe mail om det. Kan nevne at jeg hadde brukt ruten tidligere samme året, og burde absolutt vært targeted for en slik mail.

Er det flere enn meg som opplever det slik at mailene de får fra SAS ofte er irrelevante?

Sukk

Last edited by Dash; 06-12-2013 at 18:23.
Dash is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2013, 18:25   #2
joamykle
ScanFlyer Blue

Default Re: SAS og skreddersydd reklame

Litt OT, men må vel si at denne som ramlet ned i postkassen i dag er både personlig og "skreddersydd"
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sasreklame.jpg
Views:	810
Size:	76.3 KB
ID:	35998  
joamykle is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2013, 18:26   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Det kommer vel, de har jo nettopp lært seg personlig reklame per post

Old 06-12-2013, 18:26   #4
Dash
ScanFlyer Molded

Quote:
Originally Posted by joamykle View Post