![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Prærien kaller, selv om jeg ikke synes det var så mange timene siden jeg dro derfra. Vel, vel, blir cash av slikt. Håper å rekke timen på Sats i kveld, hvis ikke får jeg finne på noe annen trening
Kanskje også få malt litt, men det krever at lag nummer fire med sparkel på vegger er OK etter forsøket på å bytte en panelovn. Jævelen satt som F, så endte med å røske ut hele gipsankeret, men dertil størrelse på hullet i veggen. Noen håndtværker blir jeg aldri Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - her er stille før stormen i morgen - bra med litt fordelingspolitikk - alt skal ikke Vestlingene og det nornorske folkene ha av vær. Vær velkommen i morgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, dagen starter rolig her, men blir prærietur etter hvert og utover ettermiddagen.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det inn til selveste kontoret. Har vært en stri tørn å vekke elefanten idag, da han skal leveres på jobb på Narvesen idag. Han skal ha en hel helg med Japp testing og hyllevarming sammen med Overkvalitetskontrollmesteren.
Ha en fin dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
OSL-ARN-JFK, sete 3G - snakkes on the other side
![]()
![]() |
#6 |
Flysitter
|
![]()
God onsdag middag fra Kuala Lumpur. Etter å ha gjort dagens plikt (se bildet) og fått shoppa seg gal, så er det å slappe av litt før man skal opp i KL Tower å spise middag ikveld..
Ha en pliktfri en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Deontologi og dyrs moralske status. Kategoriske normer. 2300 ord hittil.
Dette er garantert den største mengden bullshit jeg har spyttet ut noensinne tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Da går det raskt mot arbeidtids slutt. Videre løp for dagen blir å ta seg fram langs den sørlandske hovedsti til KRS og inn på hetelleri der over. Morgendagen skal vi prøve med Superspeed over sjøen til Hirtshals og videre ned til Luneburg på fire hjul og litt førjuls nedstressing med julemarkeder og kos. Ser ut som vi kommer akkurat foran stormen som er på vei. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke full så god ettermiddag fra det Sørlandske!
Forkjølelse og vondt i halsen plager kroppen. Har brukt 5 pakker Kleenex allerede på nesegrevet. Trenger en paracett nå kjenner jeg. Har holdt ut hele dagen på jobb, og gleder meg til å komme hjem og velte i seng for en hvil. Gjelder å være i form til helga med julebord både fredag og lørdag. Kanskje en liten JM vil hjelpe? Bør iallfall prøve føler jeg. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Baaaaah .... trøtt dag ..... tåke og trist både på utsiden av huset og inni hodet mitt .. Et lite lyspunkt var 40 minutter med høyt volum med Steven Wilson-remix'en av Yes' Close To The Edge. Wow - for en opplevelse! Krystallklar lyd og en fantastisk dynamikk!
Men nå er det på tide å rydde mailboksen før arbeidsdagen starter ... Har også kjøpt lodd, men sliter litt med å finne plass på kontoen til alle 291 millionene i neste treknong av MegaMillions .. Velvel - vi får gjøre det beste ut av det .. Obama skal jo ha halvparten også .. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag:-) | EB | Flyforum | 11 | 06-06-2018 18:55 |
G'onsdag | CK | Flyforum | 13 | 12-03-2008 19:08 |
Go-o-o-onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 06-09-2006 12:21 |
G'onsdag! | CK | Flyforum | 10 | 29-12-2005 01:45 |