![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,631
|
![]()
Link
Interessant bestilling ... foerste maskin leveres i 2008, men etter indiske regulativer kan de ikke fly India-USA foer i 2010, og det er det markedet den er beregnet paa. Oh well - indierene er like gode i flaateplanlegging som SAS. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nærsnes, Norge
Posts: 4,450
|
![]()
Spielt keine Rolle! De har ikke piloter til å fly dem,allikevel.Det er akkutt mangel på A330/340-piloter i India,og Jet Airways f.eks. tar kontakt med piloter som har instruktørrating på typene.Har flere kollegaer der som har tatt førtidspensjon i SAS.
__________________
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,940
|
![]()
Hvordan ligger verden an med A320 piloter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,173
|
![]()
Leste noe om at utenlandske piloter, måtte gå rett inn i kapteinsjobber der? Stemmer det? Har lekt med drømmen om å bli en storbuss-pilot i India?
![]()
__________________
Why fly? Simple. I'm not happy unless there's some room between me and the ground. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,288
|
![]()
Kanskje en grunn til å unngå å fly for mye innenriks i India fremover? Kapteiner med 1000 timer i twin kan vel neppe være noe å flagge for...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nærsnes, Norge
Posts: 4,450
|
![]()
Hvordan det er for A320-piloter vet jeg ikke.Jet kjøpte nylig Sahara for å få tak i pilotene deres.
Førtidspensjon i SAS ved 55 år og A330/340 jobb i Jet med $ 12.000 utbetalt pr. mnd.? Blir penger av sånt! "But you better like India",som man sier.
__________________
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai A340-500 | Fysikeren | Småprat | 22 | 10-01-2012 21:44 |
A340-300 og a340-500 | svgspotter | Flyteknisk forum | 3 | 14-11-2009 09:58 |
Kingfisher bestiller 5x A340-500 | Trety | Flyforum | 6 | 14-07-2006 13:07 |
TransAsia bestiller 2x ATR-72-500 | Trety | Flyforum | 0 | 12-07-2006 23:30 |
Kingfisher bestiller 20 stk. ATR-72 | Trety | Flyforum | 0 | 21-11-2005 08:50 |