![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Kjempe flott LH/MUC tur til DXB i natt. Nesten tom A346, fikk sett en film, spist og drukket godt samt 3 timer naturlig søvn. Ikke gæli. I tillegg så jeg en lyn og torden storm fra lufta, alltid spektakulært!
Får vel komme seg til skibakken om en liten time. Først prøve seg på litt mer søvn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra gullstua på OSL. Skal snart overføres til 19 grader og sol.
![]()
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Skaun!
Våknet kl 03.10 og forstår ingenting... Skal da ikke være mulig å våkne da?? Vel, vel fikk svart unna en del mail i hvert fall.. Her er det meldt hele 2 (to!!) stormer i dag, og spørs om svømmeføtter og badering må finnes frem, da det visstnok skal regne nok i løpet av det neste døgnet til å dekke nedbørsnormalen for en hel mnd. Godt med hjemmekontor og Sjakk-VM på tv da, med en kopp te, pc på bordet og fredagsfølelse i kroppen mens uværet hyler rundt hushjørnet! God helg ønskes fra en som nå har reisefri i over èn uke på rad.. JIPPI! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morn fra Sandaker. Ser ut som jeg må innføre lavsiktsprosedyrer når jeg straks stikker ut døren. Nok en tur til den ytre provins. Opprydning i SAP og Excel som i går visste vesentlig forskjellige tall. Hjemmelaget pizza og sofaen venter i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Good morgen fra Arendal! Pakket og klar for avreise retning Kjevik om en drøy time. SK212 er mye mer behagelig en 0610-avgangen til CPH.
I Dublin venter det fine overraskelser for bursdagsbarnet ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag mornings fra Sola, kan melde om 7*C og oppholdsvær. Litt papir rydding og noen telefoner og møte kl 09:00 før vi er klar for ukens høydepunkt - vinlotteri i lunchen.
Hvor du enn måtte være, ha en fin fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, frokost inntatt - mye tall og data utover dagen, avsluttes med noen vedtak for budsjett 2014.
Været i Oslo nord nå - og hele Vestlandet og nordover skal få møkkavær også. ![]() God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Guud maurning fra Tananger
Var uheldig i går og kom borti bookingknappen... 2 ganger ![]() Så det blir tur, med overnatting, til sør-Europa på meg neste uke ![]() Håper kortet Tommy skaffet meg, tidligere i høst, gjør turen kjekkere ![]() Opphold her nå, og 8 grader utenfor i følge bilen. Fortsetter det slik så kan det bli en grei dag. Helgen blir det å holde nesen i en bok, eller 4, om en fyr som heter Ender. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra SAS BL CPH, denne helgens tur går til DBV reiserute TRD-CPH-ZAG-DBV.
3 timers venting i CPH før jeg for første gang skal fly med OU. Noen som vet hvordan flyplassen i ZAG er har i underkant av 1 time på og bytte til flyet som tar meg til DBV. er det noe *G lounger i ZAG som kan benyttes? For øvrig anbefales for de som har mulighet og lese i Adressavisen i dag i bilaget jobb og karriere er det en stor repotasje om jobben som pilot. Last edited by melind; 15-11-2013 at 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Grått , men vindstille her i sørvest idag. Det er "vindstille" her på kontoret også denne fredagen. Det borger godt for en effektiv arbeidsdag før helgen setter inn. I kveld er det årsmøte i lokallaget. De neste ukene blir maraton i reiser innen nord-Europa. Satser på at det stilner av etter Flyprat julebordet 12.desember. Ha en fin dag og god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra Trondheim
Her er det regn på gang med tilhørende vind og blæst. Godt man jobber inne !! Blir vel booking av noen form for transport til julebordet i Oslo idag ![]() Ha en fortreffelig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Good mårning fra Nannestad.
Lett tåke, og jobb i ettermiddag. Full storm varslet nordpå, og da melkeruta mellom TRD og TOS står på programmet blant annet blir dette en dag med litt rattle and shake tror jeg. Ønsker alle en god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Værnes, SK351 til Oslo i dag, greit å rømme fra regn og drittvær til sol, ha en fin dag alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredag!
4 plussgrader her i sør. Møtene ligger og venter på rekke og rad, og så skulle man jo gjerne klare å gjøre noe fornuftig innimellom. Dessuten må jeg i løpet av ettermiddagen få handlet 2 nye piggdekk og få lagt dem på bilen. Og deretter blir det helg....... Juhuuuu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God "lørdag" fra Stavanger
![]() Planleggingsdag for skole og SFO her i gården. Så nå blir det en tur ut for litt diverse handling, bla et nytt kjøleskap på Ikea. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Pilestredet, nærmere bestemt Høgskolen i Oslo og Akershus. Her må man lese til eksamen. Ikke får vi være studenter i juni heller sånn som de borgerlige partiene holder på. Istedet noen fine ord i avtalen om "utredninger før 2017"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godkveld fra Hong Kong, hvor jeg skal returnere til Norge etter 3 ukers arbeid her i Asia. Blir godt å komme hjem, selv om jeg ikke liker kulden... Ha en fin dag!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lima November
|
![]()
God morgen fra Oxford!
Sola skinner på himmelen, flyene surrer over hodet vårt og jeg sitter inne for å øve til school finals og EASA. Ha en fin dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Kristiansand
Her skjer det ikke mye. Følger med på sjakk og håper på norsk seier! Ellers fikk jeg endelig fingeren ut og kjøpe tur til Thailand, avreise 28.11 retur 13.12. Kos dere hvor enn dere er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God dag fra Windsor. Sitter og nyter årets sannsynligvis siste utepils i strålende vær og 10 grader med Windsor castle rett foran meg og lyden fra innflygningen til LHR rett over oss. Hyggelig by men blir aldri klok på engelske tog.
![]() Fin tur med BA 763 igår. Hjem med SK på søndag. Ønsker alle en god fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Morn fra DXB | Henshaw | Flyforum | 14 | 12-12-2014 22:24 |
Morn morn fra Tokyo | Utflyttet | Flyforum | 17 | 10-09-2013 17:47 |
Morn morn, onsdag! | Twin Otter | Flyforum | 19 | 05-01-2011 15:55 |
Morn morn, mandag! | Twin Otter | Flyforum | 16 | 20-12-2010 22:47 |
Morn morn og god onsdag, slabbedasker! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 03-05-2007 01:42 |