![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei! Nå har jeg søkt gjennom TripReports på Flyprat, Businessclass.se og flyertalk uten å ha funnet noen særlig informative kilder til hvilket loungetilbud Madrid (Barajas) har å stille med.
Et søk på staralliance.com viser til fire lounger man kan benytte seg av som gullmedlem i Star Alliance : AENA Puerta del Sol Lounge mellom T2 og T3 (foran E69, står på SAS' loungeoversikt) Puerta de Alcalá in T2 (v/ gate D60) (Lufthansas/Swiss' kontrakt-lounge) AENA Cibeles Lounge in T1 (v/ gate B26) Lounge Velasquez in 'Intl Terminal' (Iberias lounge?) Er det noen som har noen konkrete erfaringer med disse loungene? Jeg har kun brukt Barajas på innenriksflyvninger i Spania og da har Air Europas sære regler stengt meg ute fra de godes selskap! Hadde satt pris på alle innspill ![]() Last edited by Everest; 05-10-2013 at 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har tilbragt én avslappende time i den ene *A-loungen og noen få, stressende minutter i den andre *A-loungen. Begge i internasjonal sone, i løpet av 2012. Ganske bra utvalg med drikke og snacks. Sandwicher hadde de også. Én av loungene er så vidt omtalt her:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=111590 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det fine er at loungen(e) i Madrid byr på brus og øl på boks, samt en del mindre smørbrød etc. Bare å fylle opp bagen før du går, så får du en autentisk følelse av SAS Plus på hjemreisen - bortsett fra at du har bedre setekomfort ved nødutgangen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for svar!
Det virker som Velasquez-loungen er Iberias/oneworlds lounge på Madrid, så da er det vel Puerta del Sol og Puerta de Alcalá de to loungene du beskriver, Fly_med_oss, man man har tilgang til som Star Alliance-medlem. Cibeles-loungen virker å være noe av det samme som OSL-loungen eller CPH Apartment. Skal sjekke det ut litt nærmere før flygningen om jeg får tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kan da bekrefte at det er Puerta del Sol og Puerta de Alacalá som gjelder.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen dager ved Barajas Madrid | jameson82 | Bilder & foto | 7 | 16-04-2015 18:02 |
Air France-lounger CDG og KLM-lounger AMS | jb1 | Reiseforum | 4 | 09-02-2010 15:10 |
Madrid Barajas-OPS | Blubird | Flyforum | 2 | 25-11-2009 19:38 |
Noen bilder fra Barajas | CK | Flyforum | 12 | 15-02-2007 09:01 |
Madrid - Barajas | LN-KEH | Flyforum | 7 | 07-02-2007 20:44 |