![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() ![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,121
|
![]()
Boeing 757 er smekre fly, selv om 'ATA-uniformen' får frem dette på en bedre måte enn denne lakkeringen.
Er det noen spesiell grunn til at den midtre døra brukes til bording istedet for den fremre? Går bordingen kanskje raskere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,217
|
![]()
Er vel kanskje for å skåne businessclass / first class pax for passasjerer som vandre gjennom maskinen?
:smokin
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 528
|
![]()
+ at boardingen går litt kjappere, da de i fremre seksjon ikke blokkerer midtgangen for dem som skal lengre bak i flyet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Nordstrand/Ekeberg Oslo
Posts: 163
|
![]()
Husker jeg fløy med Sunways 757 fra Gardermoen , da brukte vi også midtre dør.
Og det var ikke akkurat businessclass der , selv om vi satt i området som vanligvis brukes til det sseas |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,471
|
![]()
Air What?
![]() Det gaar kjappere aa boarde naar man bruker L2. Dette er foreovrig en av de maskinene som sto lagret i Munchen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]() Quote:
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Langt ut på landet
Posts: 1,434
|
![]()
Joda, vi skjønte jo den!
![]() Du er språkmektig, KOG! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
Det er mange morsomme stedsnavn i det gamle imperiet... Omsk, Tomsk, Vladivostok (Den som hersker over østen), Orël (ørn)... Enda morsommere blir det når det er snakk om bokstaver som er fjernet fra russisk - som f.eks. fjert og en annen på f og som slutter på ta. Jeg får vel en
![]() ![]()
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Elias får nytt liv i Israel ! | C130 | Småprat | 0 | 07-01-2014 23:23 |
Nytt liv for OY-AKF | putzmeister | General Aviation og sjøfly | 4 | 05-03-2013 21:31 |
Nytt liv for Sikorsky S-61 | Jumper G5 | Flyforum | 0 | 20-02-2011 11:01 |
Nytt liv for ex-Braathens B735 | Trety | Flyforum | 8 | 05-01-2007 22:57 |
Nytt liv for to av FlyI-maskinene | Trety | Flyforum | 2 | 07-03-2006 15:24 |