![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
I dag starter The Ganesh Festival - Indias største høytid, og iflg de lokale den eneste som går på tvers av alle religionene. Sjappa står på hodet.
Det gjør også elefanten. Ganesh er nemlig elefantguden. "The god of wisdom and the overcomer of all obstacles". Folk har sunget og bært seg utenfor romvinduet i hele natt. Skutt opp raketter og spilt på trommer og 2-rader. Fnate er i ekstase. Selv... Selv synes jeg det er fint at de er glade, men jeg tror nok heller jeg legger meg ved poolen. Have a good one, folks!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Happy Elefnat fra Chicago. Fiin tur med skuff over dammen. Går knallhardt ut med 0555 til LGA i morra tidlig. huffameg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Det er mandag, og dagen er ikke så gæli' selv om man er trøtt som bare F* i dag. På agendaen i dag står det jobb, jobb og atter jobb, og et møte med noen som kanskje kan tilby meg noe.... Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Alt på plass på Prærien. Dagen og uken går stort sett med til budsjettrelaterte ting. Fotballkamp i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Happy Elefnat fra Sponolulu.... Vært på lang biltur i dag, værste av alt med en riskoker og i selve USA , Nissan Altima, men helt ny..
![]() Ingen skikkelig gubbebil å oppdrive.. Så en ny Lincoln Mkz ( aner ikke riktig de siste tre bokstaver ), men opptatt... Bilen var fin den, men samme som Camry , minste knappenål i veien får meg til å tenke på Jerry Lee:" Whola lotta shaking going on" Jo, jo har selv hatt Citroën mesteparten av mitt billiv... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God valgdag - blir spennnende valg i kveld? Eller blir det det? De fleste målinger tyder på Erna Solberg som ny statsminister i en eller annen form. Vel jeg tok ihvertfall ikke et valg basert på meninsmålinger og stemte fortsatt rødgrønt. Kvelden går vel med til valgvake og noen øl tenker jeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra kontoret, her sitter jeg like trøtt som Cato sikkert er mot slutten av sine nattskift. Urk, måtte bare denne dagen forsvinne fra solsystemet - og det raskt!
Ha en bedre dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her starter dagen med å få gjort min borgerplikt, før det blir et møte i byen. Deretter går turen nordover til Bodø (om jeg får tid) før sistehoppet til EVE. Det blir så noen hektiske dager i Narvik, før det blir retur hjem igjen på onsdag kveld.
Ha en fin valgmandag godtfolk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Gudd mårnings fra Trondheim
Deilig start på dagen med laang gåtur til jobb, og det blir nok en herlig dag, med temp over 20+ regner jeg med. Hva kan man si.... ![]() ![]() ![]() Man kan si ; Ha en fantastisk mandag !! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Noe grått her i sørvest på morgenkvisten. Det ligger ann til en grei arbeidsdag som bli noe lang. Sete 2A er som vanlig lagt beslag på for ettermiddagens SK4615 over sjøen til ABZ. Dagen avsluttes med kveldsmøte og middag på en god indisk restaurant med kolleger før morgendagens møter i Aberdeen. Men først skal der stemmes. God Valg og en god dag ønskes alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Senatorstuen i Berlin.
Strax boarding her og stappfullt er det visst også! Regner her noe jeg merket da jeg skulle løpe til bussen tidligere. Tørker vel opp håper jeg. Etter en helg på et bøttekott i Berlin ser jeg frem til 2 netter på et 5 stjerners Hotel de neste dagene! Happi day! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen! Her går strax turen ned til Roswell for service på BBJ'en - deretter rett nord til Cleveland for spyling av Svigermors sommerhus. Blir det noen tid igjen etter det, blir det en lur ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra 30k ettellerannet fot paa vei til LGA. Fullt hus og stormende jubel og ikke noe upgrade denne mandagsmorran, men 90% av alle window shadene er nede, i motsetning til i Europa der man digger aa faa sola i nepa kl. 0555.
3 moeter foer man peller seg hjem i ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Var så tøff i trynet over å ha holdt meg frisk i India at jeg følte meg litt som en eventyrer da ene dama på hotellet her i Mumbai sa at "Mr. Fnate, you should rrrreally trry ourrr special Dosa".
Det var tydeligvis ikke vanlig at utlendinger sa ja, for etterpå kom halve kjøkkenet ut for å se på meg. "Werre you the guy who trrried the special Dosa, Sirrr?". Den var jo ikke så innmari god da. Den var interessant. Men det sa jeg jo ikke.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Å starte første dag etter ferien med overtid = ikke heeelt hva jeg hadde planlagt.
Heldigvis ser jeg slutten på elendigheten og skal snart hjem for å skrive ferdig tripreporten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Siden jeg har bodd i India, så er det alltid fascinerende å høre om andres erfaringer.
Quote:
Dosa er som en pannekake, og kan fylles med alt mulig, fra kjøtt/ris/grønnsaker til is/sjokolade/etc. Noe fungerer veldig bra, andre ting... så som så.
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Amsterdamske!
Her har man kommet på et Renessanse hotel i Marroitt kjeden og sågar blitt oppgradert til et stooort Club-room i øverste etasje. Digg med en diger seng og stort rom med sofa og det hele etter et weekend i Berlin på et bøttekott. Mye regn både i dag og de neste dagene. Men man skal bare være inne på konferanse hele dagene allikevel før man skal hjem på onsdag. Stabile 19,95 euro i døgnet for internett her. 26 euro for frokost. Godt det ikke er meg som betaler!! Gikk meg en tur i byen da jeg var øl-tørst etter en lang dag med 2 flighter og mye kroppslige bevegelser for å komme til og fra dem. Merkelig by dette. På 90% av barene sitter folk å røyker hasj. Der går ikke jeg inn i alle fall. Fant da et par barer som bød på bare drikkevarer, men der var det ikke mye folk gitt. Red light så ut akkurat som sist jeg var her for 12-15 år siden. Var som om tiden skulle stått stille. Og på den lange gåturen fant jeg ikke en eneste ATM. Akkurat det fant jeg underlig og litt dumt da jeg var tom for cash. Tilbake på hotellet for en dusj og snart er det på med skjorte og dressjakke og bevege seg ned i baren for get-to-gether drinks, etterfulgt av middag som vi visst nok skal ut av huset for å innta. Nuvel! Gratis drinker på gang! Er det rart jeg drikker?? Fortsatt god aften! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God valgdag fra Bodø! Borgerplikten er allerede unnagjort, så da er det bare å sette seg ned og vente på at Erna skal holde seierstalen om noen timer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rykte: Scoot til CPH fra Mumbai | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 3 | 06-09-2017 19:37 |
God morgen fra SVG | BSSW | Flyforum | 18 | 02-07-2016 00:29 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Austrian med fem ukentlige på Mumbai fra mai 05 | MD90 | Flyforum | 0 | 01-10-2004 08:52 |